În fiecare lună, seria Meet the Crew prezintă interviuri cu membrii echipei Footshop, iar de data aceasta, pentru prima dată, vizităm departamentul de asistență clienți. Invitația a fost acceptată de Annette, care se ocupă de întrebările legate de comenzile din Germania. Când închide calculatorul de la Footshop, prietenoasa asistentă a clienților se transformă într-o artistă încrezătoare, cu mai multe hobby-uri decât adidașii – și vorbim despre multe dintre ele în rândurile următoare.

Întrebare obligatorie pentru început, cum ai ajuns la Footshop?

Am aplicat pentru prima dată la Footshop în 2019. Am fost la două interviuri și am ajuns la a doua rundă, dar nu am ajuns la final. Pentru că pe atunci eram asistent de producție și am aflat de postul de la Footshop prin intermediul prietenului meu Dobrin, care era influencer manager la Footshop la acea vreme.

Înainte de Footshop, am avut doar un singur loc de muncă cu normă întreagă. Făceam asistență clienți la o companie de calculatoare, ceea ce nu-mi plăcea. Am vrut să fiu mult mai liberă și să pot să îmi fac treaba la o scară mult mai mare. Calculatoarele aveau un sistem de operare care se tot bloca și primeam constant telefoane de la oameni pentru a-i ajuta să le repună în funcțiune. A fost oribil, dar a durat un an. Am avut un post similar la o altă companie, dar a durat doar două săptămâni. Trebuia să îmi iau liber din tură când mă duceam la baie.

După aceea, nu am mai vrut o altă slujbă cu normă întreagă. De atunci, am avut slujbe cu jumătate de normă și am lucrat la recepție. Când lucram în spatele barului de la Stalin și mă cam săturasem de venitul incert și neregulat și de faptul că trebuia să mă ocup în mod constant de niște slujbe part-time, am încercat să verific dacă Footshop căuta pe cineva. Slavă Domnului, era un post de customer deschis pentru Germania, iar de data asta a funcționat! M-am gândit că dacă aș avea un loc de muncă cu normă întreagă, acesta ar fi la Footshop sau la Red Bull.

De ce aceste două branduri anume?

Sunt foarte apropiată de ambele branduri, atât din punct de vedere al produselor, cât și din punct de vedere al gândirii, și mă bucur foarte mult că totul a funcționat până la urmă. Întotdeauna am vrut să nu-mi pierd timpul cu ceva care ar fi fost doar o slujbă. Am fost atrasă de Footshop pentru că obișnuiam să merg la evenimentele lor și, bineînțeles, sunt și pasionată de adidași.

Deci, ai ajuns să te ocupi de asistență pentru clienți în Germania. Cum de vorbești atât de bine germană?

Tatăl meu este german, iar mama este cehă. M-am născut în Plzeň, dar am locuit în Germania până în clasa a treia. Lucrurile nu erau tocmai fericite cu tatăl meu, așa că eu și mama mea am ajuns într-un azil de femei timp de trei ani, deoarece era imposibil de trăit cu el. Apoi ne-am mutat la Plzeň și, imediat ce am împlinit 18 ani, m-am mutat la Praga.

Am plecat la Praga cu ideea că vreau să fac un nume în muzică aici și că nu aș putea face asta în altă parte. Am scris la diverse posturi de radio, dar cel mult mi-au oferit să scriu articole și, din păcate, nu știam să scriu, lucru pe care unul dintre ei l-a aflat foarte repede și nu a mai vrut să lucrez.

În cele din urmă, mi-am folosit educația și am ajuns să lucrez timp de doi ani într-un salon de coafură din Žižkov, unde Orion și alți oameni faimoși și interesanți mergeau, astfel încât am putut obține diverse contacte pentru viitor.

Apoi l-am întâlnit întâmplător pe MadSkill (producător și regizor muzical), cu care am început să colaborez – și să petrec timpul, plin de muzică. Am început să lucrez pentru el ca asistent de producție, am realizat împreună câteva videoclipuri muzicale grozave și a devenit cel mai bun prieten al meu. Dintr-o dată, am putut să fiu acolo pentru crearea unor piese și videoclipuri mari, precum V meste snov.

Deci de atunci faci lucrări de producție?

Da, doar că mai puțin acum. Am avut o casă de discuri, dar și asta e de domeniul trecutului, iar mulți dintre cei care au lucrat cu noi au luat-o pe drumul lor de-a lungul anilor. Cel puțin am mai mult timp pentru a face lucrurile mele, pentru că încerc să cânt, iar MadSkill și cu mine venim împreună cu muzica, melodia și versurile. El este un fel de ghid al meu și poate scoate la iveală ce e mai bun din mine. Fără el, cântecele nu ar fi niciodată la fel de bune. Cânt în engleză pentru că plănuim să o lansăm în Europa și mi-ar plăcea să o duc în America.

În ceea ce privește producția, încă mai ajut la marele eveniment mondial de breakdance The Legits Blast / Outbreak, care are loc în fiecare an în Banska Bystrica. Anul acesta se împlinesc patru ani de când sunt manager de scenă pe scena principală și întotdeauna mă bucur din plin de acest lucru, chiar dacă este un job foarte exigent.

Sună grozav! Poți să ne spui numele tău de artist pe care să-l căutăm pe Spotify?

Mi-ar plăcea, dar încă nu a ieșit nimic. Avem un duo muzical împreună numit The Darkroads și creăm împreună acum. Avem deja un cântec complet pregătit. Am încercat să o introducem în Eurovisionul german, dar, din păcate, nu a mers. Acum vom face un videoclip pe care îl vom trimite la casele de discuri, la diferite producții cinematografice și alte lucruri de genul acesta. De asemenea, am avut o înțelegere cu Netflix, dar nu am căzut de acord asupra termenilor, așa că s-a cam dus pe apa sâmbetei. Am început să înregistrez acum scurte cover-uri, împreună cu un videoclip pe care îl postez pe Instagram și Tik Tok pentru a pregăti oamenii pentru propriile noastre melodii.

Sunt adesea întrebat în cadrul emisiunii Meet the Crew ce faci după ce închizi calculatorul la serviciu. Dar ați răspuns deja la această întrebare – deci, după muncă, vă îndreptați direct spre studio? 

Da, am lucrat la muzică non-stop. Dar tocmai m-am mutat, ceea ce mi-a luat mult timp, așa că nu am mai fost în studio în ultima lună. În același timp, am tradus seriale TV din germană în cehă, care sunt dublate ulterior. Acesta este un venit solid uneori.

Ești și model, nu-i așa?

Aproape că uitasem de asta! Modelajul este o parte a expresiei mele artistice, pe care aș vrea să o transfer în cele din urmă în videoclipuri. Acestea sunt, în mare parte, proiectele mele de modelare, în care, de obicei, îi contactez eu însămi pe fotografi cu ideile mele. Multe dintre fotografii se referă la sănătatea mentală, deoarece m-am luptat cu ea încă de când eram copil și am fost la psihiatrie de două ori. O dată în mod voluntar și o dată involuntar. Prin aceste proiecte fotografice mi-am descoperit creativitatea și mă ajută să mă exprim. Totul a început cu fotografiile pe care le făceam, de exemplu, cu un tricou transparent prin care se vedeau cu ușurință sânii mei – primele fotografii, cu ani în urmă, erau de-a dreptul provocări și o oarecare dorință de a șoca, dar apoi am descoperit mai multă artă în ele și fotografiile au început să devină mai sofisticate, după părerea mea.

Dar tema principală rămâne sănătatea psihică.

Exact, iar în urmă cu aproximativ cinci ani am început să scriu și în public despre asta. Pentru că, pentru o lungă perioadă de timp, părea un mare tabu, în care toată lumea spunea că trebuie să gândesc pozitiv și că inventez și alte chestii – așa că acesta a fost un fel de impuls.

În rest, continui să fac actorie comercială și am semnat recent un contract cu o agenție de modeling numită Crushmodels. Cel mai mare succes al meu de până acum a fost o reclamă pentru ČEZ.

Ce legătură are munca la Footshop cu toate aceste hobby-uri?

Pentru mine, Footshop este o astfel de relaxare din cealaltă realitate a mea. Îmi place să am multe de făcut și să mă pot concentra asupra muncii și să nu-mi fac griji pentru nimic altceva. Mai ales atunci când vrei să străbați cu ceva creativ, îți stabilești standarde foarte înalte și să vii aici este un fel de evadare. Oamenii de aici sunt grozavi în general și în special în echipa noastră, așa că este un fel de relaxare.

Aveți un mesaj la final în acest spirit relaxat?

O să fie un pic cam banal, dar este adevărat – fii tu însuți, nu renunța, iar dacă nu ești bun la ceva, nu te forța atât de tare. Dacă eu am putut să trec printr-o perioadă foarte proastă și să transform totul în ceva pozitiv, la fel poți face și tu ? .

_

Continuă să citești pentru un articol despre motivele pentru care Nike Zoom Vomero 5 se îndreaptă spre titlul de sneaker al anului.