Produsele primite nu sunt pe gustul tău sau nu se potrivesc? Nicio grijă, se mai întâmplă. Ai 30 de zile la dispoziție pentru a le returna și primi banii înapoi.
Dacă în orașul dvs. există serviciul Packeta puteți trimite gratuit - cod raport 93325465. Găsiți cel mai apropiat punct de ridicare la https://www.packeta.ro/puncte-pick-up. Pentru a vă asigura că puteți face retur la punctul ales este necesar să apăsați Detaliu în cadrul fiecărei filiale pentru a verifica dacă acest punct are disponibil criteriul "Acest Punct Pick-up accepta retur". Dacă alegeți un alt curier, lipiți stickerul cu adresa primit in colet pe cutie și folosiți Frogman - 2025E, Strada Ogorului 3G, Fan Courier, 410554, Oradea, Bihor, dar în acest caz transportul este suportat de dvs.
Te rugăm să nu aduci personal produsele la depozit/magazin.
Produsele comandate online cu ridicare din magazin se returnează tot la magazin pe baza bonului fiscal/facturii.
Recomandăm asigurarea coletului înainte de a-l trimite. În cazul în care coletul va fi pierdut sau deteriorat în timpul transportului, ai posibilitatea de a face o reclamație firmei de curierat, și banii îți vor fi restituiți.