Cumpărături

Retururi

Produsele primite nu sunt pe gustul tău sau nu se potrivesc? Nicio grijă, se mai întâmplă. Ai 30 de zile la dispoziție pentru a le returna și primi banii înapoi.

Procedura de retur

  1. Împreună cu produsul pe care îl returnezi, te rugăm să introduci în colet stickerul cu nr. de comandă completat cu IBAN-ul tău în caz că ai plătit ramburs. Acest sticker nu trebuie lipit, ci doar așezat în colet. ATENȚIE- Nu lipiți stickerul pe cutia originală a produsului și nu deteriorați în nici un fel ambalajul produsului.
  2. Împachetează cutia astfel încât aceasta să nu se deterioreze în timpul transportului. Poți folosi o altă cutie mai mare (cel mai recomandat), pungă de plastic/hârtie, folie protectoare, etc. Dacă ambalajul original este deteriorat se va percepe o taxă pentru deteriorarea acestuia. Dacă primiți cutia deteriorată, vă rog să ne anunțați în termen de MAXIM 3 ZILE pentru a știi despre acest lucru și pentru a nu vă taxa suplimentar 10%-50% din valoarea produsului. De asemenea, vă rugăm să nu lipiți nimic pe cutia încălțămintei sau pe ambalajul produselor.
  3. Dacă în orașul dvs. există serviciul Packeta puteți trimite gratuit - cod raport 93325465. Găsiți cel mai apropiat punct de ridicare la https://www.packeta.ro/puncte-pick-up. Pentru a vă asigura că puteți face retur la punctul ales este necesar să apăsați Detaliu în cadrul fiecărei filiale pentru a verifica dacă acest punct are disponibil criteriul "Acest Punct Pick-up accepta retur". Dacă alegeți un alt curier, lipiți stickerul cu adresa primit in colet pe cutie și folosiți Frogman - 2025E, Strada Ogorului 3G, Fan Courier, 410554, Oradea, Bihor, dar în acest caz transportul este suportat de dvs.

    Notificare importantă
    • Vă rugăm să alegeți un punct de pick-up care are specificat detaliul "Acest Punct Pick-up accepta retur".
    • Te rugăm să nu aduci personal produsele la depozit/magazin.

      Produsele comandate online cu ridicare din magazin se returnează tot la magazin pe baza bonului fiscal/facturii. 

    • Îți recomandăm să trimiți coletul cu număr de urmărire și cu asigurare.
  4. Banii îți vor fi restituiți în 14 zile lucrătoare.

Condițiile returului

  • Perioada de 30 de zile pentru returnare începe din ziua în care au fost livrate produsele.
  • Produsele trebuie să fie nepurtate și potrivite pentru a fi repuse spre vânzare.
  • Produsele trebuie să fie împachetate în ambalajul original, iar acesta să nu fie deteriorat în niciun fel.
  • Produsele nu au voie să fie deteriorate sau devalorizate în niciun fel.
Sfatul nostru

Recomandăm asigurarea coletului înainte de a-l trimite. În cazul în care coletul va fi pierdut sau deteriorat în timpul transportului, ai posibilitatea de a face o reclamație firmei de curierat, și banii îți vor fi restituiți.

Ai întrebări?

Suntem aici pentru tine.