FAQ

Mărimea mea nu mai e disponibilă, ce pot să fac?
Modelele clasice, cum ar fi Vans Old Skool sau Nike Air Force 1 în alb / negru, revin periodic pe shop. Nu putem spune data cu exactitate, puteți selecta pe site opțiunea Anunță-mă când e în stoc pentru a fi notificat în caz că apare. Referitor la alte modele și colecții limitate, cum ar fi Consortium sau colaborările Vans, acestea nu revin.
Când primesc comanda?
Înțelegem, și noi ne-am dori să ne primim sneakerșii cât mai repede posibil. Imediat ce comanda părăsește depozitul nostru, vei fi notificat pe mail, iar livrarea durează 3-6 zile lucrătoare.
Cum anulez o comandă?
Dacă sunteți un client înregistrat, mergeți la profilul dvs. și selectați comanda pe care doriți să o anulați. Faceți clic pe butonul din colțul din dreapta jos. De asemenea, puteți elimina doar un singur produs din comanda dvs. În cazul în care comanda a fost plătită, veți fi rambursat corespunzător. Din păcate, dacă ați plasat comanda fără cont, trebuie să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți pentru a vă ajuta.
Aveți livrare gratuită?
Da, avem transport gratuit daca atingeți o suma minima, o puteți vedea în secțiunea "LIVRARE" sau va apare după ce adăugați produsul în coș, cat mai aveți pana la suma minima pentru transport gratuit.
Unde găsesc numărul de urmărire al coletului?
Vei primi numărul de urmărire pe e-mail odată ce comanda a fost expediată de la depozit, și prin SMS odată ce a fost preluat de către firma de curierat. Dacă ai probleme cu găsirea sau folosirea numărului de urmărire, contactează-ne.
Comanda mea nu a fost livrată încă, ce fac?
Dacă comanda ta trebuia să fie deja livrată și nu a fost, te rugăm să ne contactezi cât mai repede. Este posibil ca pachetul să fie pierdut în tranzit. În acest caz, vom contacta firma de curierat și vom încerca să aflăm ce s-a întâmplat mai exact. Dacă este pierdut, îți vom trimite o nouă comandă (în funcție de disponibilitatea produsului).
Pot schimba modalitatea de plată dacă am plasat deja comanda?
Dacă ai întâmpinat probleme cu plata comenzii sau dorești să schimbi modalitatea de plată, contactează-ne și vom încerca să rezolvăm în cel mai convenabil mod posibil.
În descriere este menționat că mărimile corespound cu dimensiunile pentru bărbați. Pot comanda perechea respectivă dacă sunt femeie?
Pentru femei sau pentru bărbați? Totul ține de gustul fiecăruia. Singurul aspect de care trebuie să ții cont este tabelul de mărimi, deci caută doar mărimea ta în lista afișată lângă produs sau în tabelul de mărimi. Dacă nu ești sigur, contactează-ne.
Ce tabel de mărimi se folosește pentru încălțămintea pentru copii?
Tabelul de mărimi pentru fiecare siluetă ar trebui să fie în descrierea produsului. Modelele GS pentru copii corespund cu tabelul de mărimi pentru femei, dar acest lucru este specificat întotdeauna în denumirea produsului. Dacă nu ești sigur de mărime, te rugăm să ne contactezi și cu mare drag te vom ajuta.
De ce nu pot să îmi văd comanda în contul nou creat?
Dacă ai plasat comanda înaintea creării contului sau fără să fi fost înregistrat, comanda respectivă nu va apărea în cont. Nu putem adăuga comanda în cont, dar vei primi toate detaliile despre comandă pe e-mail.
Cum pot comanda produse de pe site?
Dacă ai ales deja produsul și mărimea dorită, pur și simplu adaugă produsul în coșul de cumpărături și urmărește butonul verde care te va ghida prin procesul de plasare al comenzii.
Pot comanda fără a fi înregistrat?
Înregistrarea nu este obligatorie și vei primi toate informațiile despre comanda ta prin e-mail. Dacă ai creat un cont, toate comenzile plasate vor apărea în cont și îți va fi mai clar, iar de asemenea te poți bucura de toate beneficiile Footshop Club.
Nu îmi pot accesa contul, de ce?
Posibil că nu ai creat încă un cont. Încearcă să creezi un cont și dacă apare o eroare, înseamnă că ai cont deja și problema este la parolă. Apasă pe butonul ”Am uita parola” din colțul din dreapta sus de pe site (lângă simbolul contului), și urmează pașii.
Am primit un produs cu defect, cum procedez?
Ne cerem scuze! Asta nu ar trebui să se întâmple, și bineînțeles, te vom ajuta să rezolvăm situația. Te rugăm să contactezi departamentul de Suport Clienți.
Cât durează restituirea banilor dacă returnez un produs?
Întreg procesul de retur durează 14 zile lucrătoare. De îndată ce primim bunurile la depozitul nostru, îți vom trimite o confirmare prin e-mail și vom returna banii în aproximativ cinci zile lucrătoare. Vom încerca, desigur, să rambursăm suma în cel mai scurt timp posibil.