Cel mai bun din două lumi. Colaborarea Asics x A.P.C. cu privire la modelul GEL-SONOMA 15-50 a apărut acum pe Footshop, oferind trei variante de culori de sneaker care combină confortul remarcabil și estetica japoneză a Asics cu eleganța precisă a atelierului de modă francez. Adidași care apelează la designerii A.P.C. cu confort, cusuți cu un ac de emoție și poveste. Vino să afli mai multe despre ei.

Lumea adidașilor în 2023 este un spectacol divers și plin de eclectism, în care, alături de adidașii de alergare ai celor mai renumiți atleți, există colaborări care poate nu se potrivesc atât de mult. Și exact asta este povestea pe care o scrie fuziunea dintre emblema japoneză a performanței Asics și brandul francez high-end A.P.C. (Atelier de Production et e Création). Asics este renumită pentru tehnica sa impecabilă și culorile sale sportive, în timp ce A.P.C. se definește în primul rând prin minimalismul său elegant și austeritate – și a fost găsirea intersecției dintre cele două linii de gândire care, potrivit autorilor, a fost atât forța motrice, cât și cea mai distractivă în crearea rezultatelor colaborării.

Șeful A.P.C. este designerul de origine tunisiană Jean Touitou, care nu a fost niciodată un mare pasionat de adidași. Dar, după cum detaliază într-un interviu acordat lui Sneaker Freaker, atunci când a încălțat pentru prima dată modelul Asics GEL-SONOMA, a simțit că nu a mai purtat niciodată un adidaș mai confortabil. „În același timp, am simțit că se potrivesc de minune cu denimul. Așa că i-am purtat la un eveniment și toată seara au venit oameni la mine și m-au întrebat despre pantofi – nimănui nu i-a păsat cu adevărat de mine”, explică Monsieur Touitou. În interviu, el continuă să dezvăluie că, la fel ca în cazul altor proiecte A.P.C., procesul nu a fost foarte rațional sau calculat. De fapt, distracția a fost un element esențial. Prin urmare, atunci când soția lui Jean Touitou a fost prezentă în studio cu șosetele ei vopsite în cravată în timp ce proiectau adidașii, designerii au decis să adauge câteva elemente vopsite în cravată – și pur și simplu a funcționat.

Colaborări precum cea cu A.P.C. au fost unul dintre motivele pentru care numele brandului Kobe a fost menționat în contextul celor mai bune branduri ale anului, unde, fără un câștigător clar, această competiție pentru primul loc a fost ținută în primul rând de New Balance.Așadar, Asics își continuă tendința din acest an de a combina influențe aparent foarte diferite în combinații viabile care sunt în cele din urmă salutate de fanii celor două maluri combinate. De fapt, aceștia au ajuns să se bată la propriu pentru ele – motiv pentru care colaborarea Asics x A.P.C. va dispărea foarte repede din Footshop. Așa că prindeți-vă perechea.

În parte legat de tendința menționată în acest articol este motivul pentru care Nike Zoom Vomero 5, despre care puteți citi mai multe aici, aspiră să fie adidașii anului.