Heron Preston, originar din San Francisco, în vârstă de 36 de ani, designer, DJ și fashion icon este, alături de Samuel Ross, un tânăr guru al modei care a dovedit că poți  pătrunde în aceasta industria dură dar fascinantă, la o vârstă relativ fragedă. 

Cum? Veți afla toate detaliile în acest articol

După ce a studiat la Școala de Design Parson, tânărul Heron a pornit într-o călătorie care a combinat elemente din toate tipurile de industrii creative. Înainte de a se concentra pe construirea brandului Heron Preston, el a fost, printre altele, art director al lui Kanye West, ceea ce însemna că printre  atribuțiile sale era inclus si designul produselor pt turneul artistului Ye. În același timp, Heron lucra la un proiect de colaborare cu Virgil Abloh intitulat Born Trill, care a fost inițial un fel de platformă pentru artiști tineri și în prag de lansare, unde găzduiau petreceri cu DJ ( unele erau featuring  Preston și Abloh). Acest proiect s-a oprit după ce Abloh a decis să urmărească pe deplin fenomenul cunoscut azi sub numele de Off-White.

Design de uniformă

Tatăl lui Heron era polițist, așa că, de la început, era familiarizat cu uniformele. S-ar putea explica de ce unul dintre motivele sale cele mai proeminente este să ofere valoare adăugată uniformelor, lucru care de obicei nu are nicio legătură cu moda. Acest lucru se reflectă, de exemplu, în colaborarea de succes cu DSNY (Department of Sanitation New York), ce angajează peste 8.000 de persoane care se concentrează pe menținerea orașului curat, zi și noapte. Mai târziu, Heron a dus  această obsesie la un alt nivel, ceea ce a dus la o colecție oficială de îmbrăcăminte pentru NASA.

Pe când înota în marea Mediteraneană, Heron a avut un moment care avea să-i influențeze puternic viitorul – o pungă de plastic plutea pe lângă el. Acest lucru s-a intamplat în perioada în care una dintre activitățile colaterale  ale lui Heron era de a vinde tricouri care astăzi puteau fi (chiar in sensul peiorativ) descrise ca fiind fast fashion. Tricourile erau acoperite de logo-uri de renume mondial, precum Coca Cola sau Nascar. Pentru a preveni încălcarea drepturilor de autor, Heron a tipărit pur și simplu logo-ul  invers și a spus că provin dintr-un magazin second-hand din Tennessee, care era plin de tricouri care nu treceau de controlul calității. Punga de plastic l-a făcut să-și dea seama că nu voia să polueze planeta cu afacerile sale. „Nu voiam să contribui la ceva de genul acesta. Da, designul hainelor este încă pasiunea mea, dar am vrut să o fac într-un mod mai bun. Cu toții ar trebui să încercăm să facem lucrurile mai bine.” În prezent, produsele Heron Preston s-ar putea să nu fie făcute din materiale 100% sustenabile, dar, pas cu pas, se apropie mai mult de atingerea acestui obiectiv.

For You, The World

Colaborarea cu tot felul de nume și organizații mai mult sau mai puțin semnificative l-a ajutat destul de mult sa isi faca un nume, dar cu câțiva ani în urmă, Heron a făcut progrese destul de importante, după succesul colecției DSNY.  Intr-o zi, Virgil Abloh l-a prezentat pe Heron grupului New Guards, responsabil de distribuția brandului Off-White, acesta reușind sa încheie un deal important cu ei. Unul dintre lucrurile care au rezultat din această afacere a fost că Heron a avut doar câteva luni pentru a-și pregăti propria expoziție pentru următorul Fashion Week din Paris. Și iată cum, colecția For You, The World, i-a adus un alt plus carierei diversificate și de succes a lui Heron Preston.

Apropo, de acum poti gasi brandul Heron Preston pe Footshop iar mai jos ai un sneak peak din colecția disponibilă online.