Conform articolului despre lumea high-fashion din Animal Crossing, știm că jocurile video se intersectează ocazional cu moda. În cazul Animal Crossing, a fost vorba doar de jucători care au creat conținut pe cont propriu, fără nimic oficial. Dar, uneori, jocurile și moda chiar merg până la crearea unor colecții proprii și oficiale. Șinu sunt doar colecții virtuale, concepute pentru a îmbunătăți jocul, ci și colecții-capsulă din viața reală

League of Legends x Louis Vuitton

În 2019, în cadrul finalei Campionatului League of Legends de la Paris, brandul high fashion Louis Vuitton a realizat un parteneriat cu Riot Games, cu Nicolas Ghesquière proiectând, printre altele, skin-uri de lux in-game. De asemenea, a fost realizată și o colecție-capsulă limitată, lansată in-store.

The Sims x MOSCHINO

Directorul creativ din spatele brandului MOSCHINO, Jeremy Scott, a sărbătorit colecția-capsulă The Sims prin noi outfituri disponibile in-game, precum și prin noi oportunități de carieră din aria modei, ca modeling pentru campanii uriașe și coperți de reviste.

La rândul său, colecția capsulă MOSCHINO corespunzătoare vieții reale a fost și ea influențată de clasicul joc video, cu un look-book puternic inspirat de o tematică Sims.

PUBG x BAPE

O altă colaborare bazată pe o colecție-capsulă + in-game a fost cea dintre PUBG și BAPE. În 2018, fanilor le-au fost oferite articole precum faimosul hanorac Shark, în timp ce colecția in-game a prezentat skin-uri unice – printre altele, hanorace branded, parașute și chiar tigăi.

Desigur, există multe alte colecții pur virtuale, acestea sunt doar câteva dintre cele care m-au impresionat cel mai tare. Ok, gata, am plecat să mă joc Sims.