Brandul A-COLD-WALL* a fost create în 2015 de Samuel Ross care avea la vremea aceea 22 de ani. În pofida vârsei lui, el își făcuse deja o idee despre cum să conduci un brand premium. Trei ani mai târziu, cu mult înainte ca primele sale produse să fie lansate, Ross era ucenicul lui Virgil Abloh, fondatorul brandului Oh-White și actualul director de artă din divizia meanswear la Louis Vuitton. Deci cum a reușit acest tânăr designer să capteze atenția acestui guru de fashion și mentorul lui? Poți afla aceste detalii în articolul pe care tocmai îl vei citi unde vom vorbi despre povestea brandului de fashion A-COLD-WALL*.
Numele neconvențional al brandului se referă la ideea de suprafețe reci, care este un numitor comun între orice clase sociale. Colonadele de marmură sau structurile austere, amândouă emanând aceleași emoții în două grupuri sociale diametral opuse. Acest look ACW*, trădat de eticheta abundentă de preț, are un factor industrial care îți permite să jonglezi cu diferențele claselor sociale în actualitatea diversității globale. Potrivit lui Ross, mai pe șleau, A-COLD-WALL* ne arată asta într-o formă mai digerabilă.
Tânărul Samuel a dat cu capul de prima provocare la o vârsta fragedă. Orașele Brixton și apoi Northampton, acolo unde a crescut, nu erau niște locuri care să dezvolte un magnat fashion. Așa că s-a hotărât să meargă pe calea designului graphic în Leicester, lucru care s-a dovedit a fi o alegere bună. Imediat după finalizarea școlii, Ross a început munca într-o agenție grafică și aici a atras atenția lui Virgil Abloh: „Am descoperit genialitatea lui Samuel pe Instagram după ce am dat scroll prin 6 postări ale lui. L-am contactat imediat.”
Și astfel Off-White s-a ales cu primul ucenic care a lucrat direct cu Abloh la un proiect care a avut impact major in domeniul fashion.
O atitudine pozitivă către talentul tânăr este ceva ce și Ross a transformat îm obicei mai târziu: „Am petrecut mult timp cu copii care nu sunt neapărat ucenicii mei, dar oferă constant idei și observații. Este important să nu te interiorizezi din calea lumii când ești în mijlocul procesului creator, dar să-ți împărtașești creația și să crești împreună cu ceilalți.” A declarant el într-un interviu cu revisit GQ.
În doar cinci ani, A-COLD-WALL* a devenit un brand stabil și puternic. Inspirația orginială data de clasa muncitoare britanică, producția handmade din materiale sustenabile sunt elemente care sunt prezente și astăzi, în timp ce Samuel Ross deja a bifat mai multe reușite în lumea fashionului, cum ar fi un premiu de la British Fashion Council sau fiind finalistul în competiția de designeri LMHV Prize. Cantitatea de showuri de TV la care s-a afiliat cu brandul a crescut exponential, iar cererea pentru colecții noi este foarte puternică.
Acum poți găsi A-COLD-WALL* la Footshop. Așa că nu ești nevoit doar să citești despre asta, dar află povestea și viziunea A-COLD-WALL*.
- Vara trebuie să ardă - 10. 5. 2023
- On Feet: Cei mai buni adidași ai săptămânii sunt dominați de New Balance - 4. 5. 2023
- 4 culori din 2023 care definesc o categorie de tendințe separate - 5. 4. 2023