Să vorbim despre articolele și liniile de produse care fac din Footshop ceea ce este astăzi – un magazin care, printre altele, este un furnizor de sneakerși și haine exclusiviste pentru o serie de țări. Să o luăm în ordine alfabetică, începând cu adidas Consortium. Ai putea spune că datorită alăturării lor, în urmă cu cinci ani, am ajuns pe harta modei globale.

adidas Consortium reprezintă cel mai înalt nivel de distribuție al unui brand – la nivel global, doar o serie de retaileri selectați au acces la el. Lista membrilor include, spre exemplu, Undefeated, Footpatrol și NEIGHBORHOOD. Aderarea a fost rezultatul unor serii lungi de negocieri, întâlniri și dovezi că Footshop merită statutul de reprezentant de elită al brandului adidas în Europa de Est. Care au fost cerințele, mai exact? Un grup țintă, o abordare originală a vânzării sneakerșilor, și relevanța culturală a magazinului în propriul său oraș.

Ce înseamnă toate acestea pentru tine? Calitatea și cele mai limitate colecții adidas în colaborare cu artiști, muzicieni, branduri și magazine sunt la dispoziția ta.

Ce înseamnă Consortium?

Am luat următoarea definiție de pe microsite-ul pe care l-am lansat în urmă cu cinci ani, atunci când ne-am alăturat lanțului de magazine Consortium – descrie perfect situația și în curând vei afla de ce. 

Cuvântul Consortium provine de la latinescul ”consors” – adică parteneriat – termenul consortium descriind acordul sau asocierea dintre două sau mai multe părți. Având valori și viziuni comune, un consorțiu stabilește uniunea în vederea atingerii aceluiași obiectiv. De asemenea, se creează un spațiu nelimitat prin multitudinea de oportunități de colaborare.

Iar această ultimă parte este în prezent cea mai semnificativă pentru noi – yup, în această toamnă te poți aștepta ca logo-ul nostru să fie prezent pe una dintre lansările adidas. Stay tuned!