După doi ani, readucem seria „Meet the Crew”, în care vă prezentăm membrii familiei Footshop – angajații noștri care definesc ceea ce reprezintă brandul nostru. Chiar și cel mai autoritar a acceptat invitația de astăzi. În acest interviu, Brand Managerul Radim Stezka a vorbit despre adidași și alergare, cele două mari pasiuni ale sale. Ce poartă pe traseele din munți și unde vede Footshop peste 5 ani?

Cum a fost prima ta zi la Footshop?

A fost prietenoasă. Am avut marele avantaj de a nu intra într-un mediu complet necunoscut și de a cunoaște câțiva dintre membrii echipei Footshop înainte de a mă alătura echipei. M-a ajutat foarte mult la început să înțeleg cine este responsabil pentru ce și am avut mereu pe cineva pe care să îl întreb dacă aveam nevoie de ajutor cu ceva. 

Așteptările de la locul de muncă au corespuns realității?

100%. Am aflat multe despre postul meu în timpul primelor mele interviuri cu Peti Hajduček (CEO) și Adriana Jurdová (CMO), așa că am avut o viziune clară și aceasta s-a adeverit.

Cum arată ziua dumneavoastră de lucru obișnuită?

Probabil că nu vă surprinde, dar este plină de întâlniri la birou și de apeluri online. Ajung la serviciu în fiecare zi după ora 8.00, îmi fac o cafea și până la ora 8.30 stau în fața calculatorului, trec în revistă rapoartele, e-mailurile și statisticile din ziua precedentă și mă pregătesc pentru întâlnirile care mă așteaptă. Iar la sfârșitul zilei, verific întotdeauna secțiunea de noi sosiri de pe Footshop!

Și cum continuă după ce închizi calculatorul?

Încerc să petrec cât mai mult timp posibil cu prietena mea și cu câinele nostru. Îmi place să gătesc, îmi place să alerg sau să mă antrenez și, de asemenea, îmi petrec serile lucrând la proiectul meu Tradeshow, care este un podcast și un zine pe care îl creez în timpul liber.

Care sunt adidașii tăi preferați pentru a alerga?

Îmi place să încerc noi siluete și mărci de adidași. Alergând nu doar pe asfalt la Stromovka, ci alternând cu alergarea pe traseu, am mai multe perechi de adidași de alergare în rotație în același timp. Pe stradă, acum îmi fac majoritatea kilometrajului în On Cloudstratus, pentru traseu am Asics Gel Trabuco 9, iar când ajung la munte și pe terenuri mai dificile, aleg pantofii de alergare La Sportiva. Dar cei mai mulți kilometri i-am alergat în viața mea în Ultraboosts de la adidas și în Asics Novablast.

Câte perechi de adidași ai acasă?

Din ce în ce mai puțini. Cel mai mult am avut acasă aproximativ 80 de perechi de adidași, dar, odată cu mutarea și schimbarea priorităților, cantitatea a început să scadă.  Am donat multe dintre perechile de adidași pe care nu le mai purtam atât de mult familiei și prietenilor. Pe unii i-am vândut la magazine second-hand și pe alții i-am donat în scopuri caritabile. Acum am 40 de perechi acasă și nu adaug prea mulți adidași noi la colecția mea. Aș putea purta cu ușurință Nike Air Max 1/97 în colaborare cu Sean Wotherspoon în fiecare zi.

Care a fost cea mai bună cumparare la Footshop?

Un tricou Nike ACG cu cuvântul HIKE pe el (cu același font ca și Nike). De îndată ce a sosit, am știut că trebuie să-l am. Am o pasiune uriașă pentru ACG, am nevoie de cel puțin 1-2 piese din fiecare colecție. Îmi place că pot merge la serviciu în fiecare zi și să fac drumeții în weekend în Nike ACG.

Ce asculți la serviciu?

Nu am un anumit tip de muzică pe care să o ascult strict în timp ce lucrez. Nu ascult podcasturi, nu mă pot concentra în timp ce le ascult. Ascult noul disc Burn Boy chiar acum, în timp ce răspund la această întrebare.

La ce lucrați în acest moment?

Cea mai mare parte a timpului meu în acest moment este dedicată unui mare proiect pentru cea de-a 11-a aniversare a Footshop, la care lucrez împreună cu Martin Lukáč. Acesta va fi finalizat la sfârșitul lunii octombrie/noiembrie și mă bucur în fiecare zi în care lucrez la el împreună cu echipa. Aveți multe de așteptat!

Descrieți în termeni simpli cum percepeți brandul Footshop.

Cei 3 piloni de bază ai comunicării noastre îl descriu cel mai bine: Pentru toată lumea. Pentru creatori. Pentru un viitor mai bun.

Acum, în sens invers, cum credeți că o percepe publicul?

Sper să vadă că avem tineri de toate culorile pielii, religiile și orientările sexuale în toate lookbook-urile și că arta și creativitatea sunt părți importante ale brandului nostru. Și că ne pasă de viitor – că ne comportăm în mod responsabil în ceea ce privește mediul înconjurător și durabilitatea și că încercăm să ne îmbunătățim viitorul împreună.

Cu ce brand ați dori ca Footshop să colaboreze?

Nu-mi place să-mi stabilesc obiective mici, motiv pentru care mi-ar plăcea ca într-o zi să avem un contract cu Nike pentru adidași.

Unde vedeți Footshop peste 5 ani?

Footshop va fi cel mai important jucător de pe piața de adidași și îmbrăcăminte de stradă din Europa Centrală și de Est. Va fi unul dintre cei mai importanți comercianți din întreaga Europă și va avea magazine de tip brick-and-mortar în cele mai importante capitale din regiune. Vom avea colaborarea noastră cu Nike.

_

Acesta a fost managerul nostru de brand Radim Stezka ✌️ Vă vom prezenta pe altcineva în curând în seria Meet the Crew.