Second Hand Premium – concept susținut cu sprijinul comunității Footshop

Suntem conștienți de responsabilitatea amprentei ecologice pe care compania noastră o poate lăsă în urmă. Proiectul nostru „THE SECOND” este unul dintre modurile prin care vrem să arătam că nu este întotdeauna necesar să cumperi produse complet noi pentru a avea cele mai bune haine în dulapul tău.

Schimbările în bine, fie ele aparent mici fac parte din puzzle-ul la care trebuie să lucrăm împreună că și comunitate pentru o cauza socială și de conservare a planetei noastre. Astfel, o ajutăm să rămână într-o stare de care să nu ne fie rușine.Fă din trecutul cuiva, viitorul tău. Alege The Second!

The Second se concentrează exclusiv pe îmbrăcăminte și accesorii de branduri păstrate cu grijă și care pot fi achiziționate la prețuri avantajoase. Acest concept Footshop vine că suport și reacție la tema sustenabilitații „Dulapurile noastre sunt considerabil de mari, mult mai mult decât este necesar. Ni se pare o soluție ideală să dăm o viață nouă pieselor vechi, păstrate cu grijă, prin vânzarea lor la The Second.

Vnitroblock din Praga este primul magazin în care am dezvoltat conceptul, dar cu siguranță ne vom gândi să aducem opțiunea de second hand și celelalte magazine din Europa în viitor ”, spune Peter Hajduček, proprietarul Footshop. Cu bucurie, la doar câteva luni distanță am reușit să implementăm proiectul și în România, mai exact în magazinul din București, aflat pe Câmpineanu 20.

The Second se diferențiază de clasicele magazine cu produse la mâna a două prin faptul că cererea a fost promovată de către comunitatea de streetwear. Stocul necesar pentru a duce la bun sfârșit The Second provine din dulapurile angajaților Footshop, ale prietenilor și influenților săi. Sunt produse purtate de către oamenii care trăiesc și respiră modă și înțeleg un lifestyle de genul. În plus, hainele pot fi vândute și de către clienți. Piesele vechi pot fi aduse în magazin, acolo unde li se face evaluarea de starea în care se află, originalitate cu posibilitatea vânzării acestora.