Satisfy Running este un brand care se diferențiază semnificativ de mărcile consacrate din același segment. Dacă cineva a început abordarea modei în lumea pur performantă a recordurilor de 10 km, acela a fost acest brand de îmbrăcăminte și accesorii de alergare din Paris. Căci Satisfy Running a adus pe piață o combinație unică de materiale extrem de funcționale și design modern, care îi va face competitivi chiar și la Săptămâna Modei de la Paris.
Prin urmare, ceea ce diferențiază Satisfy Running de alte mărci de alergare este abordarea științifică a funcționalității și a materialelor. Dezvoltarea materialelor este meticuloasă, brandul eșantionând țesături și producând în întreaga lume, din Portugalia tradițională, până în Coreea și Japonia. Plafonul actual al dezvoltării interne este reprezentat de materiale precum Justice™ și CloudMerino™, care oferă proprietăți precum absorbția umezelii, controlul mirosurilor și protecția UV. Aceste materiale asigură că îmbrăcămintea funcționează excepțional de bine într-o varietate de condiții, de la temperaturi scăzute la zile fierbinți și însorite.
Dar în centrul filozofiei Satisfy Running se află obținerea așa-numitului high post alergare – sentimentul de euforie, de endorfine eliminate sau, dacă preferați, high-ul pe care fiecare alergător îl obține atunci când ajunge la linia de sosire a alergării. Și nu contează dacă este vorba despre o alergare ușoară de 10 km, o cursă de semimaraton sau un ultramaraton de 100 km. Fiecare alergător cunoaște acel sentiment de la finalul fiecărei alergări. Este un sentiment pe care fondatorul mărcii, Brice Partouche, îl folosește în creațiile sale și pe care dorește să îl evoce în fiecare persoană care îmbracă o piesă Satisfy Running. Nu este o coincidență, așadar, faptul că cuvântul „high” este folosit în designul și în comunicarea de brand Satisfy Running în alt sens decât cel pur organic. La urma urmei, postul de alergare high poate provoca unora același high ca și alte activități.
Satisfy Running pune un accent puternic pe o cultură orientată către comunitate. În această privință, ambasadorii Satisfy Running sunt și ei puțin diferiți. Extrem este termenul potrivit pentru a-i descrie. Distanță extremă. Altitudine extremă. Tatuaje extreme. Abordare extremă a alimentației. Rap, hardcore punk, country. Bere, apă minerală proprie în cutie. Bula din jurul Satisfy Running este pur și simplu diferită.
Toată aura din jurul Satisfy Running face din brand un cult ciudat. Un cult din care toată lumea vrea să facă parte. Și asta datorită faptului că acest brand parizian profilează, de asemenea, colaborări doar cu cele mai bune nume din joc – Oakley, Crocs, HOKA ONE ONE și multe altele. Să-i urăm bun venit lui Satisfy Running în clubul Footshop Active. Fiecare drop va fi extrem de limitat, așa că cu siguranță nu ezitați.
Foto: Jan Hlaváček
Alergător: Richard Šverčič
Support: ON