Footshop este un centru cultural și casă a unor oameni care împart aceleași interese pentru streetwear, culturi și subculturi cu viziuni urbane similare. LIVE STREET PASSION.
Colecția de borsete în ediție limitată“No Bullshit” este inspirată din povești de stradă, muzică rap și graffiti, un concept făcut în colaborare cu Bumbagr (fondator Ramona Manea).
Identitatea noastră se bazează pe suprimarea prejudecăților, pe capacitatea de a îmbrățișa diferențele sociale și urmărirea viselor din industria pe care o iubim atât de mult.
De 7 ani BumbaGR colaborează cu artiști locali și susține mințile creative. Din dorința de a accede și pe piață internațională, ediția aceasta s-a realizat în colaborare Footshop, companie din Cehia, care anul acesta împlinește 10 ani. Pentru a sărbători cele două momente, expoziția din Art Space, conține un timeline de ilustrații cu toți artiștii cu care a colaborat BumbaGR și deasemenea lansarea primei borsete internaționale.
De 10 ani Footshop lucrează împreună cu artiști locali, dar și cu lideri mondiali pe zona streetwear. Am învățat să ne ascultăm unii pe alții, să împletim diferite puncte de vedere, opinii și idei. Pentru că până la urmă, despre asta este cultura noastră.
Caracterul nostru este creat de oamenii implicați, iar fără ei nu am fi ceea ce suntem astăzi. Tot câștigul nostru este investit înapoi în cultură. Este o promisiune pe care am făcut-o comunității și o facem cu bucurie, din inimă, de fiecare dată când putem.
În spatele Bumbagr se află Ramona Manea, omul cu 100 de mâini ce are grijă ca BUMBAGR să fie un brand autohton care se bucură în prezent de un real succes. Ramona este și designer, și croitor, și grafician, și illustrator, și contabil, și social media manager, și call center, și service man, și seller… are 10 joburi și le îndeplinește pe toate cu succes.
Borsetă „NO BULLSHIT” este confecționată dintr-un material basic, 100% poliester, produs de o firma din România care folosește că materie prima un anumit tip de plastic din care se fac pungi și obiecte de duzină. Practic totul are la bază un proces de sustenabilitate.
Plecând de la cele 5 valori de brand FTSHP, pe lângă Be Humble, Just do it, Stay Real, Think Big, NO BULLSHIT este despre necesitatea cu care noi, comunitatea spunem lucrurile pe nume, așa cum sunt, nu așa cum vor alții să audă. Suntem deschiși și sinceri. Ne spunem unul altuia ceea ce gândim, mai degrabă face to face, decât de pe spate. Oferim și acceptăm feedback-uri constructive în scopul evoluției pesonale și pentru asimilare de knowledge. Suntem gata să recunoaștem o greșeală atunci când este cazul și nu arătăm cu degetul spre alții. Suntem open-minded spunem clar ce ne deranjează.
„NO BULLSHIT” CREDITS:
Local Brand: Bumbagr // Founder:Ramona Manea
Design Artist: Silviu Papuc aka Shok
Concept: Ms.Opiu (Brand Manager FTSHP)
Photographer: Motograful
Model: Dust.Iustin
- „NO BULLSHIT” collection – FTSHP x BUMBAGR - 26. 11. 2021
- Editorial: Tomorrow´ s glam French - 16. 11. 2021
- Editorial: New People Diary - 4. 11. 2021