Ne rebranduim după 9 ani. Am parcurs pe long tearm logos ca silueta iconică în formă de sneakers, apoi adidasul cu inscripția Footshop și până la designul final pe care îl lansăm, dezvoltat de Studio Najbrt. Nu a fost un sprint la foc automat ci mai degrabă o cursa de anduranță la nivel de creație. A fost nevoie de ani de parcurs că să decidem direcția în care ne dorim să mergem cu Footshop pe linia identității vizuale. Atât din motive practice, cât și estetice acum mai mult că nicioadata ne-a fost clar că logo-ul nostru inițial trebuia schimbat.
Oricât de clișeu ar suna, nu suntem pur și simplu un business cu îmbrăcăminte și adidași, ci o platformă din ce în ce mai diversă care oferă spațiu creativ artiștilor de orice fel, nu doar din mediul de fashion și streetwear. De asemenea, am vrut să demonstrăm această diversitate și prin logo-ul nostru. Ne-am dorit mai multă simplitate, dar în același timp un playground divers de joacă. Am vrut să ne pastram mentalitatea, dar să lăsăm interiorul si exteriorul sa mearga un nivel mai departeal identității. Cerințele noastre au fost îndeplinite la maximum de către conceptul final dezvoltat de art studio Najbrt, care a avut grijă de dinamica vizuală a magazinului nostru creând mult mai mult decât o siglă și oferind acesteia un număr infinit de posibilități și utilizări.
„A fost vorba despre surprinderea unei anumite spontaneități și imediatități ca valori pe care generația actuală, cea digitală, o plasează deasupra perfecțiunii. Îndrăzneala inteligentă de pe stradă, cu care poți șterge ceva, poți însemna orice, dar în același timp nu ca un context pur și simplu lipsit de valoare, ci că unul care să conțină o formă de optimism infantil cu sens, un lucru interesant de nou și cu amprentă personală. Parțial, să conțină propriul său eu interior – la fel cum toată lumea este obișnuită să personalizeze și să servească algoritmic playlisturi, feeds sau presets personalizate. Acestea sunt liniile. Dar ele se bazează pe o măiestrie disciplinată, expertiză si stabilitatea sistemului pentru scrierea în sine, care trebuie să funcționeze. Fontul personalizat Foot Medium creat de noi întărește și susține acest lucru”, comentează Studio Najbrt despre nouă identiate vizuală.
Mergând și mai adânc cu experimentul, CEO și fondatorul Footshop Peter Hajduček, a cărei teme de schimbăre a vizualului companiei a fost dorit cel puțîn o dată pe trimestru în ultimii ani, ne povestește: „Credința mea interioară spune că acest logo are tot ce avem nevoie pentru o înfățișare nouă. Concentrați-vă pe o gamă de produse și concepte mai premium și mai exclusive, precum și pe un logo fresh utilizabil în crearea propriilor colecții. În ultimii ani, am trecut prin mai multe încercări nereușite de a schimbă identitatea Footshop, ceea ce m-a făcut să fiu sceptic cu privire la acest proiect. Pentru noi toți, această cooperare a fost un exemplu de profesionalism în domeniu și expertiză al celor de la Studio Najbrt, care în scurt timp s-au adaptat ideilor noastre și au fost capabili să descrie digital ceea ce nu putea fi descris decât în cuvinte.”
Deci ne schimbăm la exterior, dar mișcandu-ne continuu pe interior. Această este esența, pe care o lansăm în legătură cu anul 2021, atunci când vom sărbători bucuroși primele acțiuni de brand.
Veți afla toate variantele noului logo Footshop în următoarele săptămâni, luni, poate chiar ani. Colecțiile noastre proprii, cooperarea cu branduri de renume, precum și artworkuri pe internet, în magazine sau ca parte a străzilor din orașele voastre preferate.
- Vara trebuie să ardă - 10. 5. 2023
- On Feet: Cei mai buni adidași ai săptămânii sunt dominați de New Balance - 4. 5. 2023
- 4 culori din 2023 care definesc o categorie de tendințe separate - 5. 4. 2023