KENZO a fost înființat în Paris, în 1970, când designerul japonez Kenzo Takada a deschis primul său boutique în Galeria Vivienne. Timp de jumătate de secol, acesta a continuat să transmită ideea de libertate și energie pozitivă prin creațiile sale, care sărbătoresc natura și diversitatea culturală. Astăzi, vorbim despre un brand premium care este membru al LVHM, printre alte branduri precum Louis Vuitton, Fendi și Marc Jacobs, încă din 1993.
În acest an, KENZO și-a reafirmat parteneriatul cu brandul californian Vans, care este cu doar patru ani mai în vârstă, și a pregătit o nouă colecție expresivă pentru SS20.
Imprimeuri florale din arhivă întâlnesc siluete iconice
KENZO și Vans și-au unit forțele pentru prima oară în 2012, când au lansat o colecție capsulă, centralizată pe silueta Era. Colaborările care au urmat includ “Grape Pack”, sau colecția din toamna lui 2013, inspirată din fenomenele cerești.
Colecția unisex din primăvara anului 2020 este influențată de libertate, skateboarding și “cultura tineretului anilor ‘90”, și epoca vintage a anilor ‘70. Motivul floral vine din arhivele KENZO și a fost supravegheat de către Felipe Oliveira Baptista, care a preluat responsabilitatea de director creativ în iulie 2019.
Două siluete cunoscute – Vans Old Skool și Sk8-Hi – sunt disponibile în trei colorways, pe Footshop. Alături de sneakerși, poți alege dintr-o gamă largă de accesorii, cum ar fi pălării, rucsacuri sau genți.
- Vans Anaheim Pack aduce istoria într-o versiune îmbunătățită - 8. 6. 2021
- Cum păturile patchwork au ajuns la persoanele fără adăpost - 2. 5. 2021
- Descoperă locul sustainable la Footshop - 25. 3. 2021