Footshop a lansat încă o colaborare, pe 23 iulie. De această dată, am făcut echipă cu brandul italian RETROSUPERFUTURE pentru a crea două perechi de ochelari de soare. Campania Connection care însoțește lansarea a stârnit online o discuție intensă – citește articolul pentru a afla mai multe despre colaborare.
Prejudecățile îi fac pe oameni mai slabi. Iar a fi capabil de acceptare are un efect opus. O idee simplă care, paradoxal, nu este normalizată în unele părți ale societății noastre. De aceea, am dorit să folosim campania Footshop x RETROSUPERFUTURE pentru a evidenția acest lucru, cu ajutorul a trei fotografii care arată exact același tip de iubire la trei cupluri diferite.
Ochelarii de soare sunt disponibili exclusiv online, la Footshop, într-un colorway închis și unul deschis, prezentând modelele Lira și America.
Încă de la început, obiectivul Footshop a fost conectarea culturilor, subculturilor, grupurilor și indivizilor într-o comunitate în care oricine se poate simți binevenit. Acest lucru poate fi obținut doar cu empatie și acceptare maximă – ceva ce ar trebui să vizăm mai mult decât doar o lună pe an.
Acesta este mesajul pe care îl răspândim în acest moment cu marca italiană RETROSUPERFUTURE. Simte-te liber să încerci.
- Vara trebuie să ardă - 10. 5. 2023
- On Feet: Cei mai buni adidași ai săptămânii sunt dominați de New Balance - 4. 5. 2023
- 4 culori din 2023 care definesc o categorie de tendințe separate - 5. 4. 2023