Povestea liderului de piață în materie de șepci și îmbrăcăminte sport a început în 1920. Un imigrant german și meșter priceput pe nume Ehrhardt Koch a simțit oportunitatea de a reproiecta și de a schimba industria de modă a pălăriilor. Așa că a împrumutat bani de la surorile sale pentru a începe și a înființat o companie în New York numită New Era Cap Co. Pe atunci, baseball-ul nu era într-o perioadă de glorie. Abia în jurul anului 1932, baseball-ul a început să câștige popularitate. Doi ani mai târziu, New Era a câștigat un contract important pentru Cleveland Indians și s-a născut prima șapcă de baseball. Nu a durat mult până când New Era a devenit singura companie care producea șepci pentru echipele din liga de baseball de top a MLB, care și astăzi fac parte din uniforma fiecărei echipe. Tot în această perioadă, șapca emblematică de baseball a primit o modernizare și o cunoașteți astăzi ca 59FIFTY.
În anii '80, a avut loc un moment de cotitură și șepcile New Era nu au distribuit șepci doar echipelor sportive, ci au început să le vândă și fanilor sportului, iar boom-ul șepcilor de baseball și al purtării acestora a început. Toată lumea le purta, chiar și cei care nu erau fani ai baseball-ului sau nu locuiau într-un oraș sau stat în care se juca baseball. Pe măsură ce New Era s-a extins la începutul anilor '00, a devenit populară în întreaga lume și acum nu există nimeni care să nu aibă în casă cel puțin o șapcă cu logo-ul New York Yankess.
Astăzi, New Era are peste 500 de licențe de utilizare a logo-ului, inclusiv echipe din NBA, MLB, NHL și NFL, și a devenit producătorul și retailerul exclusiv de șepci de echipă. La Footshop, veți găsi mai ales șepci și îmbrăcăminte pentru echipele din Major League Baseball, dar și îmbrăcăminte și șepci cu tematica echipelor Chicago Bulls sau Los Angeles Dodgers.
Cele mai populare stiluri de șepci includ New Era 9Forty sau New Era 9Fifty. Dar nu puteți da greș cu o New Era 39Thirty sau o kulich.
Arată toate produsele New Era