Dime este o companie canadiană de skateboarding fondată în 2005 și cu sediul în Montreal. De la înființarea sa, Dime a evoluat de la un mic grup de prieteni la unul dintre cele mai importante branduri de skate din lume. Este cunoscută pentru videoclipurile sale pline de umor despre skate, administrarea unui magazin de skate, crearea de colecții de îmbrăcăminte și accesorii și, cel mai important, găzduirea Dime Glory Challenge - competiții unice de skate care se concentrează pe distracție și divertisment, mai degrabă decât pe formatul tradițional de competiție. Toate acestea subliniază motto-ul lor "umorul pe primul loc, patinajul pe locul doi". Cunoscut pentru faptul că este curat și distractiv, Dime se angajează pe deplin să sprijine subcultura skateboard-ului, dar are, de asemenea, o rază largă de acțiune și atractivitate. Brandul este considerat simplu, ușor de înțeles, nepretențios, dar pionierat și unic. Într-un mediu competitiv al mărcilor de skate, acest lucru spune multe despre statutul lor. Fondatorii Dime sunt Antoine Asselin, Philippe Lavoie, Bob Lasalle, Hugo Balek, Charles Rivard, Eric Riedl și Alexis Lacroix. Vincent Tsang s-a alăturat ulterior ca director artistic și șef de marketing. Scopul principal a fost de a crea videoclipuri grozave de skate care să prezinte spoturi din Montreal, dar în curând Dime a devenit un fenomen cunoscut în afara comunității de skate datorită unor personalități precum Virgil Abloh, Kaytranada și Lily Rose Depp.
Arată toate produsele DIME