O privire furioasă în ochi, care nu este nicidecum alimentată de haos emoțional. Mișcare agilă către un scop clar, care se încheie cu o mișcare elegantă și o lovitură dură. Inamicul său știe că nu are unde să fugă și încet începe să-și dea seama că singura cale semnificativă de a ieși dintr-o situație tensionată este înfrângerea. Aceasta nu este o arenă cu taur și un toreador fără speranță. Aceasta este realitatea sezonului NBA 89/90, când echipele nu au avut de ales decât să-l urmărească pe Michael Jordan ca pe o decădere a dunelor dure și îi decimează pe adversari. În legătură cu această formă aproape supraomenească a celui mai bun jucător de baschet din istorie, pantofii Air Jordan au fost lansați în 1990.

Acum părăsim corida și ne îndreptăm spre parchetul capitalei de stat Ilionis, unde cel mai popular sportiv din lume a strălucit în tricoul Chicago Bulls câțiva ani. Scorul lui Jordan, de 92 de treiuri în sezonul 89/90, trebuie menționat, chiar dacă a fost ultimul său sezon, când încă nu cunoștea atmosfera ultimei seri, a fost pur și simplu de neoprit. Fuziunea sa incredibilă de ferocitate și calmul mental la un moment dat a inspirat-o pe Tinker Hatfield să proiecteze al cincea pereche Air Jordan.

Legendarul designer a văzut mișcarea lui Michal cu o determinare uriașă și cu un potențial și mai mare pentru imortalizarea sa artistică. Dar cum să transferi o astfel de mișcare unică, inteligență și instinctul ucigaș al unui prădător într-o pereche de pantofi? Dintr-o dată totul a avut sens. Cea mai mare inspirație în proiectarea unei alte siluete nemuritoare a devenit icoana Forțelor Aeriene SUA din cel de-al doilea război mondial. Respectiv, a fost în principal culoarea lor de luptă, o culoare a unui rechin furios. Țintește și trage. Ținta distrusă. Iar Michael Jordan a lucrat la fel de bine ca și pe teren. Într-un fel, el a fost cel mai iconic pilot american dintre toți în anii 1980 și 1990.

COLORWAY FURIOS CU SUPRAPAPERE

Air Jordan V Toro Bravo a fost lansat pentru prima dată din 2009, când încă făceau parte din Toro Bravo Pack cu o versiune neagră. Cel mai recent design nu este fundamental diferit de cel original. Dinții prădătorului simbolizează în AJ V vârfurile ascuțite din partea laterală a tălpii intermediare. De asemenea, numărul 23 în zona gleznei, nu poate lipsi, mai departe putem observa detalii negre și transparente sau limba reflectorizantă 3M. Toate acestea sunt înfășurate în cel mai roșu roșu, care în cazul tenișilor Jordan poartă eticheta University Red, ca referință la turma furioasă care face parte din tradiția spaniolă de lungă durată a cursei cu tauri. Toro Bravo înseamnă un taur furios în spaniolă și exact asta a făcut echipa Bulls de atunci.

Air Jordan V Toro Bravo sunt un simbol al neînfricării, prădării, speranței și creativității în a face față capcanelor vieții. Vrem să dezvoltăm pe cât posibil acestea și alte virtuți similare, nu numai în noi înșine, ci și să le transmitem generațiilor viitoare. Apropo, nu numai aceste valori vor fi principalul mesaj al videoclipului care va fi lansat despre Toro Bravo săptămâna viitoare. Așadar, fiți atenți, urmați rețelele noastre sociale și, bineînțeles, nu uitați să intrați în raffle pentru această pereche legendară pe platforma noastră Releases.

Nu ai prins această pereche? Nu dispera. Poți găsi zeci de alți Jordans Online pe web.

Alți Jordani au făcut, de asemenea, parte din cele mai bune releases de săptămâna trecută, citește articolul aici.