Avem obiective, avem vise. Unul dintre ele a fost un loc în topul celor mai bune magazine de adidași din lume, despre care Nike filmează o serie de documentare scurte numite Nike Talking Shop. Prin această serie, emblema americană reprezintă cele mai importante embleme ale culturii sneaker & streetwear în rândul magazinelor de retail, iar Footshop este cea mai nouă parte a acesteia.

De la un proiect de licență la cel mai important magazin de îmbrăcăminte de stradă din regiunea Europei Centrale și de Est în doar un deceniu. Dintr-o cameră mică, cu 200 de perechi de pantofi în cutii, Footshop a ajuns să vândă un milion de adidași, să achiziționeze cele mai premium branduri, să dețină propriile sale adidași în colaborare cu KangaROOS sau adidas, precum și magazine de tip brick-and-mortar în principalele orașe din Europa Centrală și de Est, unde funcționează ca un hotspot local al culturii de stradă, pe lângă faptul că lucrează îndeaproape cu artiști locali și proiecte cu beneficii sociale. În toți acești ani, cu același om la conducere și cu o viziune care nu se schimbă: să fie o platformă care să conecteze grupuri și indivizi prin intermediul unei iubiri comune pentru streetwear.

De-a lungul anilor, am stabilit colaborări strânse cu cele mai mari branduri din lume, cum ar fi Nike, pentru care Footshop este unul dintre cei mai importanți parteneri numiți Nike NBHD. Povestea noastră și suprapunerea noastră mereu cultivată își fac acum loc în aplicația SNKRS a Nike, unde puteți participa la tombole pentru toate lansările limitate Nike și unde veți găsi acum și un spațiu dedicat Footshop. 

Așadar, urmăriți videoclipul – am lucrat la realizarea lui în ultimii ani. Veți fi ghidați prin el de omul care a fost acolo de la început, Peter Hajduček, care va fi însoțit de câinele de pantofi de la Footshop, Peter „Kovkou” Kováč, și de vedeta noastră de marketing Johanka Kučerová. Sperăm să vă bucurați de acest moment la fel de mult ca și noi și să rămâneți alături de noi până când vom atinge o altă etapă importantă.