În 2006, a fost lansat albumul A Girl Like Me. Două single-uri de pe album au ajuns în topul Billboard Year-End Hot 100 Singles of 2006, albumul însuși plasându-se pe locul 49 – Rihanna, pe atunci în vârstă de 18 ani (nume complet Robyn Rihanna Fenty), a devenit al 7-lea cel mai bun artist al anului. Pe atunci aveam 10 ani și melodii precum SOS, Unfaithful și We Ride erau pe repeat pe MP3-ul meu. Să aruncăm o privire asupra evoluției carierei Rihannei de-a lungul anilor.

2005

Cariera Rihannei a început în 2005, când a semnat un contract cu casa de discuri Def Jam Recordings, condusă pe atunci de Jay-Z. În același an, și-a lansat albumul de debut Music Of The Sun. Single-ul albumului, Pon de Replay, a atins locul al doilea în topul Billboard Hot 100.

2007

Rihanna și-a schimbat radical imaginea pentru prima dată în 2007, odată cu lansarea albumului Good Girl Gone Bad – titlul potrivindu-se cu descrierea. Părul negru, ținute îndrăznețe și un make-up dark au fost o mare schimbare față de aspectul anterior, mai cuminte.

2011

După trei ani de păr scurt, Rihanna a trecut la păr lung și roșu, acestea întâmplându-se în perioada lansării albumului Loud. Albumul a inclus 12 melodii, dintre care șase au fost considerate hit-uri.

2015

Rihanna a menținut o imagine ”iconică” pe durata întregii cariere, dar 2015 este anul care a consacrat-o și ca un streetwear icon, fapt confirmat de interesul tot mai crescut al artistei față de modă.

2017

Rihanna a colaborat cu Puma încă din 2015, brandul lansând colecțiile artistei sub denumirea de Puma Fenty. Doi ani mai târziu, în 2017, și-a creat propria casă de modă, FENTY, care include și subdivizia FENTY Beauty. Derulăm înainte doi ani și FENTY este luată sub aripile LVHM, conglomerat asociat cu branduri precum Louis Vuitton, KENZO, Tiffany Co. și altele. Rihanna a fost prima femeie care să dețină un brand sub LVHM. 

2020

Rihanna a început anul prin acceptarea premiului NAACP President’s Award, pentru influența culturală pozitivă asupra modei, frumuseții și curentului pop. O mare etapă pentru ea a fost de asemenea lansarea colecției de lenjerie intimă cu accent pe body positivity,SAVAGE x FENTY. În ceea ce privește muzica, lansarea albumului ‘R9’ a fost anunțată pentru 2020. Întrebarea este dacă albumul va fi lansat efectiv sau este doar o tachinare ca și în 2019.