Dime este o companie canadiană de skateboarding fondată în 2005 și cu sediul în Montreal. De la începuturile sale, Dime a evoluat de la un mic grup de prieteni la unul dintre cele mai importante branduri de skateboarding din lume. Este cunoscută pentru videoclipurile sale umoristice despre skate, pentru că administrează un magazin de skate, creează colecții de îmbrăcăminte și accesorii și, cel mai important, găzduiește Dime Glory Challenge - competiții unice de skate care se concentrează mai degrabă pe distracție și divertisment decât pe formatul tradițional de competiție. Toate acestea subliniază motto-ul lor "umorul pe primul loc, patinajul pe locul doi". Cunoscută pentru faptul că este curată și amuzantă, Dime se angajează pe deplin să susțină subcultura skateboard-ului, dar are și o largă acoperire și atractivitate. Brandul este considerat simplu, ușor de înțeles, fără pretenții, dar pionierat și unic. Într-un mediu competitiv al mărcilor de skate, acest lucru spune multe despre statutul lor. Fondatorii Dime sunt Antoine Asselin, Philippe Lavoie, Bob Lasalle, Hugo Balek, Charles Rivard, Eric Riedl și Alexis Lacroix. Vincent Tsang s-a alăturat ulterior ca director artistic și șef de marketing. Scopul principal a fost acela de a crea videoclipuri grozave de skate care să prezinte spoturi din Montreal, dar în curând Dime a devenit un fenomen cunoscut în afara comunității de skate datorită unor personalități precum Virgil Abloh, Kaytranada și Lily Rose Depp.
Arată toate produsele DIME