Cumpărături

Schimb

Mărimea nu se potrivește? Nicio problemă. Poți crea o comandă nouă pentru a rezerva mărimea potrivită și trimiți înapoi comanda veche împreună cu formularul de returnare completat și numărul noii comenzi. Nu trebuie să mai plătești pentru noua comandă, selectează doar plata ramburs/transfer bancar și scrie un comentariu că este comandă de schimb. Dacă niciuna dintre aceste modalități de plată nu este disponibilă, poți alege plata cu card bancar și închide fereastra la ultimul pas (în care ți se cere să introduci datele cardului bancar, lucru pe care nu va trebui să îl faci). Produsele comandate din 1.12. pot fi înlocuite sau returnare până pe 15 ianuarie.

Procedura de schimb

  1. Împreună cu produsul pe care îl returnezi, te rugăm să pui în cutie și o copie a facturii & formularul de returnare completat.
  2. Împachetează cutia astfel încât aceasta să nu se deterioreze în timpul transportului. Poți folosi o altă cutie mai mare, pungă de plastic/hârtie, folie protectoare, etc.
  3. Trimite produsele împachetate la adresa:
    Footshop-Frogman,
    Str. Borșului, Nr. 56,
    410605, Oradea, Bihor

    Notificare importantă
    • ! Nu trimite coletul cu ramburs - aceste colete nu vor fi acceptate.
    • Te rugăm să nu aduci personal produsele la depozit/magazin.
    • Îți recomandăm să trimiți coletul cu număr de urmărire și cu asigurare.
  4. Pentru a rezerva un nou produs pentru schimb: dacă mărimea pe care o dorești este disponibilă, plasează o nouă comandă pentru aceasta și introdu numărul comenzii inițiale în secțiunea de comentarii - dacă nu există niciun comentariu, sistemul nu știe că este vorba despre o comandă de înlocuire. Selectează plata cu cardul bancar/ramburs sau transfer bancar, dacă este disponibilă, dar închide fereastra după confirmarea comenzii (ultimul pas este atunci când singurul lucru pe care îl mai poți face este să introduci informațiile cardului bancar). Când primim produsele pentru schimb, vom procesa schimbul și vom expedia noua comandă.

Termenii și condițiile schimbului

  • Perioada de 30 de zile alocată schimbului începe din ziua în care ai primit bunurile.
  • Produsele trebuie să fie nepurtate și potrivite pentru a fi repuse spre vânzare.
  • Produsele trebuie să fie împachetate în ambalajul original, iar acesta să nu fie deteriorat în niciun fel.
  • Produsele nu au voie să fie deteriorate sau devalorizate în niciun fel.
Sfatul nostru

Recomandăm asigurarea coletului înainte de a-l trimite. În cazul în care coletul va fi pierdut sau deteriorat în timpul transportului, ai posibilitatea de a face o reclamație firmei de curierat, și banii îți vor fi restituiți.

Ai întrebări?

Suntem aici pentru tine.