Cumpărături

Restituiri

Produsele primite nu sunt pe gustul tău, sunt defecte sau nu sunt în regulă? Pur și simplu returnează-le sau fă o reclamație. Trebuie doar să urmezi pașii de mai jos:

Procedura de reclamație

  1. Ai obligația ca produsul pe care îl trimiți spre reclamație să fie curat și igienizat.
  2. Te rugăm să împachetezi atent produsul trimis spre reclamație, astfel încât acesta să nu se deterioreze în timpul transportului. Este indicată folosirea unei cutii (nu neapărat cutia originală). Te rugăm să adaugi și o copie a facturii și formularul de reclamație completat, care poate fi descărcat aici:

    Formular de reclamație

  3. Trimiteți returul gratuit prin Packeta - cod raport 93325465 Găsiți cel mai apropiat punct de ridicare la www.packeta.ro/puncte-pick-up. Asigurați-vă că alegeți un punct pick-up unde se pot face retururi. ATENȚIE - nu Easybox! Pentru a vă asigura că puteți face retur la punctul ales este necesar să apăsați Detaliu în cadrul fiecărei filiale pentru a verifica dacă acest punct are disponibil criteriul "Acest Punct Pick-up accepta retur". Primiți un bon inapoi dupa ce lăsati coletul la Packeta. Dacă alegeți un alt curier (Fan Curier,Cargus) în acest caz transportul este suportat de dvs., lipiți stickerul cu adresa primită in colet pe cutia mare și folosiți adresa
    Frogman - 28356P
    Strada Ogorului 3G, Fan Courier
    410554 Oradea, Bihor
    România
    Notificare importantă
    • Vă rugăm să alegeți un punct de pick-up care are specificat detaliul "Acest Punct Pick-up accepta retur".
    • RETURUL POATE DURA ÎNTRE 7 ȘI 14 ZILE până primiți notificare pe email.
  4. Odată ce produsele reclamate sunt primite la depozit, începe perioada de reclamație de 30 de zile (poate fi prelungită, după un acord în prealabil). Vei fi infomat despre toate actualizările importante prin e-mail sau telefon.

Politica de retur

  1. Produsul trebuie returnat fără întârziere, imediat după ce defectul a fost descoperit. Purtarea ulterioară a produsului poate duce la deteriorare, fapt ce ne poate determină să refuzăm reclamația.
  2. Perioada de garanție pentru toate produsele este de 24 luni de la data livrării.
  3. Perioada de garanție nu trebuie confundată cu perioada de durabilitate. Durabilitatea se referă la capacitatea produsului de a suporta uzura și a rezista la deteriorare atunci când produsul este utilizat și îngrijit în mod corespunzător scopului, proprietăților și frecvenței de purtare a acestuia.
  4. Dacă dvs. (cumpărătorul) primiţi un produs care nu corespunde descrierii de pe pagina web şi/sau care are defect(e), trebuie să ne informaţi imediat (în termen de 5 zile după primirea produsului), pe noi, furnizorul, prin telefon sau email.
  5. Dacă la produsul achiziţionat apare un defect, cumpărătorul are dreptul să depună o reclamație către furnizor.
  6. Prin defect se înțelege o modificare a caracteristicilor produsului cauzată de utilizarea materialelor nepotrivite sau de calitate proastă, nerespectarea tehnologiei de producție sau soluție neadecvata de design.
  7. Nu se consideră un defect schimbarea proprietăților produsului în perioada de garanție care rezultă din uzură, purtare anormală, îngrijire necorespunzătoare sau lipsă, schimbări naturale ale materialului, deteriorare de către cumpărător sau o parte terță, și/sau orice altă intervenție necorespunzătoare.
  8. Ca reclamația să fie întocmită în mod corespunzător, produsul trebuie returnat în întregime și totodată să corespundă principiilor generale de igienă. Cumpărătorul este obligat să returneze produsul curat și fără nici un defect care ţine de igienă. Compania Footshop a.s. care administrează site-ul www.footshop.ro/ro este îndreptăţită să nu accepte reclamaţii pentru produsele care nu corespund principiilor generale de igienă (în conformitate cu legislația Republicii Cehe privind prevenirea bolilor contagioase).
  9. Reclamația dumneavoastră, inclusiv repararea defectului, va fi procesată în termen de 30 zile, după ce a fost întocmită şi expediată către noi în mod corespunzător. În unele cazuri justificate, reprezentatul nostru autorizat vă poate contacta pentru a prelungi această perioadă.
  10. Cumpărătorul trebuie sa trimită formularul de reclamație completat împreună cu produsul și copia facturii la următoarea adresă:
    Frogman - 28356P
    Strada Ogorului 3G, Fan Courier
    410554 Oradea, Bihor
    România
  11. cumpărături.revendicare.termeni.termen11

Ai întrebări?

Suntem aici pentru tine.