Într-o lume în care tendințele sunt înlocuite de alte tendințe, iar moda este în continuă mișcare, unele lucruri rămân neschimbate și de nezdruncinat. Unul dintre aceste lucruri este prietenia. Este exact ceea ce sărbătorește cea mai recentă colecție a noastră, în colaborare cu marca locală de skateboarding Club de Sport Métronome. O conexiune care merge adânc în rădăcinile mărcilor noastre, reflectă relația dintre Roman Lišivka și Peter Hajduček - fondatorii mărcilor care sunt legați de mult mai mult decâ
În 1906, chiar în inima orașului Boston, SUA, a început o călătorie specială cu New Balance Arch Support Company. Acesta nu a fost un start-up oarecare; a fost începutul unei moșteniri în domeniul încălțămintei care se concentrează pe calitate și confort. Mergi repede înainte până în prezent, iar moștenirea continuă cu linia New Balance Made - o colecție specială de adidași care se bazează pe calitate premium și pe o adevărată măiestrie.
A Cut Above: Arta New Balance Made
Într-o epocă în care viteza
Drop-ul FTSHP Halftone este o continuare liberă a colecției anterioare de drop Footshop Everyday. Sau mai degrabă un "frate de la altă mamă". Un pic mai obraznic, un pic mai îndrăzneț și cu siguranță mai vizibil peste tot pe unde trece. În drop-ul Halftone, am folosit de fapt același material ca și în colecția anterioară și am adăugat un imprimeu FTSHP îndrăzneț în partea din față. Un imprimeu cu o culoare atât de densă încât nu se șterge nici după ani de zile. Ceea ce, bineînțeles, nu se aplică la culoare
Pe străzile pline de viață din Tokyo, unde moda prosperă și individualitatea este celebrată, un nume a intrat în istoria vibrantă a îmbrăcămintei de stradă - Nigo. Născut Tamaoki Nagao în 1970, călătoria lui Nigo de la un pasionat de modă inspirat de revista Popeye la fondatorul emblematicului A Bathing Ape (Bape) și director artistic al Kenzo este de-a dreptul legendară. Haideți să ne scufundăm în povestea plină de culoare a vieții și carierei lui Nigo și a fenomenului cultural pe care l-a dezlănțuit în l
Cu siguranță ai în garderobă un hanorac care ține minte tot, iar iubita/prietenul/prietenul/mama/câinele sau oricine altcineva te-a rugat de o mie de ori să îl arunci în sfârșit la gunoi? Dar tu nu vrei să scapi de el nici pentru un milion de dolari, pentru că este tricoul tău preferat, care are o valoare sentimentală pentru tine și este atât de uzat încât este de fapt cel mai confortabil și cel mai bun lucru din dulapul tău. Colecția noastră Everyday drop este exact asta.
Am creat o colecție care
În lumea adidașilor, puține modele pot pretinde că au farmecul și impactul cultural al adidas Gazelle. Născută în anii 1960 ca pantof de antrenament, călătoria sa de pe piste pe străzi a fost de-a dreptul legendară. Această siluetă iconică a trecut fără probleme prin diverse epoci, devenind un simbol al modei, al exprimării de sine și al fuziunii culturilor.
Dar dincolo de silueta sa iconică se află o poveste mai profundă - o poveste care se împletește perfect cu o subcultură contemporană în car
Am stabilit un parteneriat cu Klarna, care vă va oferi mai mult timp pentru a plăti. Pentru același preț, acum puteți obține adidași și îmbrăcăminte de la Footshop și puteți împărți plata în trei părți. În acest articol, vom explica avantajele individuale ale acestei noi dimensiuni a cumpărăturilor și ce lucruri pozitive vă poate aduce în mod specific.
În primul rând, să vorbim pe scurt despre Klarna, o companie care intră oficial pe piața românească anul acesta, iar Footshop este unul dintre principali
Vremea culorilor, a florilor și a liniștii primăvăratice s-a încheiat. Începe vara, iar vara trebuie să ardă. Asta înseamnă un singur lucru - Footshop se umple deja cu noile colecții de vară, care, ca și vara, sunt definiția cuvântului HOT. Anul acesta am decis să nu ne temem de căldura verii, dimpotrivă, o vom îmbrățișa cu stoicism și cu tot ce ne aduce. Acest lucru include festivaluri precum legendarul Burning Man - îndrăzneala, sălbăticia și stilul unic au fost sursa noastră de inspirație. Explorează no
După o scurtă pauză, readucem seria On Feet pe blogul Footshop, unde veți găsi cei mai buni adidași ai săptămânii trecute fotografiați așa cum se potrivesc în lumea reală, pe străzile unui oraș mare. Siluetele de baschet de la New Balance domină în acest sezon, dar nu trebuie să ratați noutatea din era spațială de la Nike sau (ca întotdeauna) unul dintre cele mai bune rapoarte preț/performanță/stil de la Karhu. Așadar, verificați-le și alegeți-le pe cele pe care le veți trage în picioare.
New Balance 55
Odată cu despărțirea de ultimele colecții de iarnă, am trecut deja cu totul la moda anului 2023. Primele early birds ale hainelor create pentru acest an sunt deja online și nu doar din ele, ci și din previziunile revistelor de modă, culorile anului 2023 sunt clar vizibile. Nu aș numi-o o tendință. Următoarele culori creează o categorie separată pentru acest cuvânt. Ele îi sunt superioare. Le voi prezenta acum și voi explica de ce.
Pentru început, o mică discuție despre sensul însuși al cuvântului tendin
Primăvara este sezonul în care poți purta orice. Depinde de prognoză, dar acesta este sezonul în care trebuie să ai o garderobă cât mai diversă, astfel încât să fii pregătit pentru orice. Mai presus de toate, nu ar trebui să îi lipsească aceste șase articole esențiale de primăvară, care înfloresc precum florile după prima ploaie de primăvară la Footshop. Așa că sper că vei alege din ele pentru a-ți îmbogăți primăvară.
PANTALONI CARGO NU DOAR PENTRU MUNCĂ
Orice palat trebuie să se sprijine pe o fundaț
Care sunt cei mai buni adidași pentru această primăvară? Pe de o parte, se pare că până și răspunsul la celebrul "a fi sau a nu fi" poate fi mai ușor de găsit - pe de altă parte, am pentru tine 11 modele care îți vor face căutarea mult mai ușoară. Bazându-mă pe tendințe, pe cele mai des întâlnite subiecte din revistele de modă, pe estetica care domină social media și un pic din opinia mea personală, îți aduc o listă cu cei mai buni adidași pe care să-i porți primăvara și să nu trebuiască să-i dai jos până
Asics a decis că ascunsul potențialului creativ al modelului Asics Gel-Sonoma 15-50 a fost suficient. La începutul anului 2023, acesta prezintă un total de 6 variante de culori în două colaborări unice, jumătate dintre ele fiind create în atelierul mărcii coreene, care nu este la prima colaborare cu Asics - și despre această jumătate vom vorbi astăzi. Este vorba de Asics x Andersson Bell.
Silueta Asics GEL-SONOMA 15-50 a primit o atenție sporită pe blogul nostru - la urma urmei, săptămâna trecută am scr
Footshop a fost lovit. Forțele primăverii au apărut deja în cursul lunii februarie și ne-au umplut oferta cu colecții noi pentru întregul sezon de la cele mai bune branduri din domeniul streetwear, high fashion, outdoor și toate subgenurile legate de acestea. Aruncați o privire la editorialul realizat de Kubo Križo pentru Footshop și lăsați emoțiile culorilor care formează 2023 să vă cuprindă.
O fotografie care îți va pune un zâmbet pe față și va transforma o iarnă mohorâtă și întunecată într-o pa
adidas se confruntă cu un test important în următoarele 12 luni. Dar activitatea actuală a celor trei dungi arată că sunt foarte bine pregătiți pentru acest lucru la sediul central al gigantului de îmbrăcăminte din Herzogenaurach, Germania. Acest articol va prezenta ceea ce modelează atitudinea actuală a companiei adidas față de cel mai popular segment din vastul său portofoliu de produse, modul în care Kanye West a influențat-o și vom vorbi despre modele specifice de adidași.
Acest text, la fel c
Cel mai bun din două lumi. Colaborarea Asics x A.P.C. cu privire la modelul GEL-SONOMA 15-50 a apărut acum pe Footshop, oferind trei variante de culori de sneaker care combină confortul remarcabil și estetica japoneză a Asics cu eleganța precisă a atelierului de modă francez. Adidași care apelează la designerii A.P.C. cu confort, cusuți cu un ac de emoție și poveste. Vino să afli mai multe despre ei.
Lumea adidașilor în 2023 este un spectacol divers și plin de eclectism, în care, alături de adidașii de
Într-o lume în care tendințele sunt înlocuite de alte tendințe, iar moda este în continuă mișcare, unele lucruri rămân neschimbate și de nezdruncinat. Unul dintre aceste lucruri este prietenia. Este exact ceea ce sărbătorește cea mai recentă colecție a noastră, în colaborare cu marca locală de skateboarding Club de Sport Métronome. O conexiune care merge adânc în rădăcinile mărcilor noastre, reflectă relația dintre Roman Lišivka și Peter Hajduček – fondatorii mărcilor care sunt legați de mult mai mult decât de afaceri.
Călătoria lui Roman și Peter a început în orașul lor natal, Košice, Slovacia, unde prietenia lor din copilărie s-a transformat în ceva durabil și profund. Termenul lui Aristotel de „prieteni ai virtuții” nu ar putea fi o descriere mai potrivită a legăturii lor de nezdruncinat – tipul de prietenie în care oamenii țin cu adevărat unul la celălalt, prețuiesc ceea ce sunt și urmăresc să își îmbunătățească reciproc caracterul și să se ajute reciproc să crească. Amândoi amintesc de o legătură profundă și durabilă care a început în copilărie și a continuat să se dezvolte de-a lungul timpului. Roman își amintește de natura calmă a lui Peter și de modul în care aceasta îi servește și astăzi drept sursă de inspirație. Peter își amintește cum Roman a împărțit întotdeauna tot ce avea cu el ca și cum ar fi fost fratele său. Spre deosebire de multe prietenii din copilărie, legătura lor personală a rămas de nezdruncinat, chiar dacă au fost despărțiți de locații geografice diferite și, pe măsură ce Métronome și Footshop au devenit nume separate în industrie, au urmat drumuri profesionale diferite.
Colecția, care poartă urme ale călătoriilor noastre comune, ale orașelor din care provenim și ale celor pe care le numim acum acasă, este un omagiu nu numai pentru prietenia noastră, ci și pentru marii artiști și patrimoniul cultural care ne-au format. Serigrafii intrigante, tricouri și hanorace de mare gramaj, imprimare 3D FTSHP inovatoare și respectul pentru legende sunt doar câteva dintre elementele care fac această colecție specială.
Roman Lišivka, skateboarder profesionist și proprietar al brandului Club de Sport Métronome, ne-a împărtășit câteva dintre ideile care au contribuit la crearea acestei colecții unice.
Îți amintești prima ta amintire cu Peter Hajduček?
„Am o mulțime de amintiri cu Peter, dar îmi place foarte mult să-mi amintesc când ne întâlneam înainte sau după școală și cream copilăria împreună. Erau vremurile în care făceam skateboarding, eram liberi, împărtășeam lucruri cu el ca și cum ar fi fost fratele meu și, cel mai important, împărtășeam experiențe. Erau vremuri frumoase, fără griji, în care făceam tot ce ne doream, inspirați de frații noștri mai mari. Simt o legătură puternică între noi, pe care o port în suflet.”
Când ați avut voi doi ideea de a crea proiectul Footshop și Club de Sport Métronome?
„Ideea unei colaborări între Footshop și Métronome ne-a venit cu ceva timp în urmă, când eu și Peter ne-am întâlnit de câteva ori și ne-am amintit de zilele copilăriei noastre, pe care le purtăm cu noi de la o vârstă fragedă. Am simțit că ar fi o idee bună să facem ceva mișto dacă circumstanțele ne-ar permite. Nu a durat mult până când ne-am apucat de treabă.”
Când v-a venit de fapt ideea de a vă lansa propriul brand?
„Întotdeauna am fost pasionat de modă, iar când eram copil, mama îmi făcea tricouri cu mărci de skateboard imprimate pe ele. Îmi amintesc că prietenii mei veneau la noi acasă pentru a-și imprima tricourile. În ceea ce privește crearea Métronome, trebuie să îl menționez pe prietenul meu Marek, care este co-fondatorul și inima brandului nostru.”
Ce oraș credeți că are cea mai unică arhitectură și atmosferă?
„Am petrecut ceva timp în însorita Barcelona. Acel oraș m-a impresionat cu adevărat prin arhitectura, energia și simțul său pentru skateboarding. Dar îmi place foarte mult Praga.”
Noi suntem Footshop. Am crescut vânzând pantofi de skateboarding, încă mai oferim adidași în care poți să te dai cu skateboardul. Care sunt pantofii tăi preferați pe care îi porți pentru sesiunile de zi cu zi?
„Port adidași Nike SB Blazer Mid pentru skateboarding.”
Această colecție este mai mult decât o simplă declarație de modă; este o reamintire a valorilor care ne unesc și a prieteniei care persistă în ciuda tuturor provocărilor. La Footshop și Club de Sport Métronome, suntem mândri să prezentăm rezultatul colaborării noastre, care este la fel de unic ca și povestea din spatele său.
Vă invităm să împărtășiți cu noi bucuria acestei colecții. Ea este acum disponibilă online, în aplicația mobilă și în toate magazinele noastre de tip brick-and-mortar. Haideți să sărbătorim arta prieteniei care transcende moda și arată că unele legături sunt cu adevărat eterne.
În 1906, chiar în inima orașului Boston, SUA, a început o călătorie specială cu New Balance Arch Support Company. Acesta nu a fost un start-up oarecare; a fost începutul unei moșteniri în domeniul încălțămintei care se concentrează pe calitate și confort. Mergi repede înainte până în prezent, iar moștenirea continuă cu linia New Balance Made – o colecție specială de adidași care se bazează pe calitate premium și pe o adevărată măiestrie.
A Cut Above: Arta New Balance Made
Într-o epocă în care viteza este adesea mai presus de calitate, New Balance nu este de acord. Cu linia sa Made, produsă cu dragoste în SUA și Marea Britanie, New Balance se ridică drept un far al calității premium în lumea adidașilor. Aceștia nu sunt doar adidași; sunt capodopere lucrate manual, care se mândresc cu o valoare internă de 70% sau mai mare. Da, ați citit bine, făcut manual. Această dedicare pentru măiestrie este motivul pentru care acești adidași vin cu un preț mai mare, un preț mic de plătit pentru o excelență de neegalat.
Siluete iconice: Seria New Balance 990
Când te gândești la New Balance Made, gândește-te la iconicul New Balance 990 și la variațiile sale de la V1 la V6. Aceste modele sunt mai mult decât niște pantofi; sunt o declarație de intenție, o declarație de stil și substanță. Cu toate acestea, lista de siluete create în cadrul liniei New Balance Made este în continuă evoluție, mereu surprinzătoare și veșnic impresionantă.
Dansul preciziei: Meșteșugul în fiecare secundă
Imaginați-vă: fiecare adidaș New Balance născut într-una dintre cele cinci fabrici ale companiei din New England se bucură de doar 22,5 secunde de faimă la fiecare stație de producție. Dar, oh, ce dans de precizie sunt aceste 22,5 secunde! Atât expertiza mecanică, cât și cea manuală se reunesc într-un balet al eficienței, cu peste 4 milioane de adidași – aproximativ un sfert din producția totală a New Balance – fabricați la nivel național. Această realizare consolidează statutul New Balance ca singura mare marcă de adidași care produce la nivel național la o asemenea scară.
Fabrica iconică din Flimby, Marea Britanie
Când vorbim despre infama linie „Made” a New Balance, nu avem cum să nu menționăm fabrica emblematică din Flimby, Marea Britanie, unde sunt produși majoritatea adidașilor pentru piața UE. Fabrica se laudă cu o tradiție de peste 40 de ani. Colegul nostru Peter „Kovo” Kováč a fost invitat la celebrarea celei de-a 40-a aniversări a fabricii. Consultați întreaga postare de pe blog dedicată vizitei la fabrica Flimby.
De ce New Balance Made?
De ce să optezi pentru New Balance Made, vă întrebați? Pentru că fiecare pas într-o pereche de acești adidași șoptește povești despre tradiție, despre artizani care cred în frumusețea meseriei lor și despre o moștenire care se întinde pe parcursul a peste un secol. Purtarea lor nu este doar o declarație de modă; este un semn de calitate, durabilitate și genul de confort care vine doar de la ceva făcut cu grijă și precizie
Lace Up cu Footshop
Sunteți gata să vă scufundați în lumea perfecțiunii artizanale? Linia New Balance Made vă așteaptă la Footshop. Aici, nu ne ocupăm doar de adidași, ci și de poveștile pe care le spun, de călătoriile în care se îmbarcă și de urmele pe care le lasă în urmă. Descoperiți o colecție în care fiecare piesă este o capodoperă, în care fiecare dantelă șoptește povești despre măiestria americană și britanică.
Pășește în extraordinar. Găsește-ți New Balance Made exclusiv la Footshop. Picioarele tale nu merită nimic mai puțin.
Drop-ul FTSHP Halftone este o continuare liberă a colecției anterioare de drop Footshop Everyday. Sau mai degrabă un „frate de la altă mamă”. Un pic mai obraznic, un pic mai îndrăzneț și cu siguranță mai vizibil peste tot pe unde trece. În drop-ul Halftone, am folosit de fapt același material ca și în colecția anterioară și am adăugat un imprimeu FTSHP îndrăzneț în partea din față. Un imprimeu cu o culoare atât de densă încât nu se șterge nici după ani de zile. Ceea ce, bineînțeles, nu se aplică la culoarea intenționat spălată a cămășilor, pe care le-am spălat una câte una cu o tehnică specială de spălare acidă pentru un aspect unic.
În afară de aceasta, FTSHP Halftone drop are aceeași bază ca și colecția Everyday. Hanoracul perfect, crewneck-ul perfect, tricoul perfect. Am optat pentru cel mai bun material disponibil în cel mai înalt gramaj și am spălat totul cu tehnici speciale pentru confort și un aspect unic, creând baza garderobei tale. Am pus la punct drop-ul FTSHP Halftone în culori pământii – negru, kaki și piatră, ceea ce îl face perfect pentru sezonul actual.
Fiți cu ochii pe drop-ul Halftone pentru a adăuga în colecția dvs. un nou hanorac, un tricou cu glugă, un tricou cu guler crewneck sau un tricou care să se coordoneze cu piesele din drop-ul Everyday sau cu orice altceva din garderoba dvs.
Confecționate din bumbac de calitate superioară de 250 g/m2, tricourile sunt spălate cu acid pentru o culoare perfect decolorată. Sunt spălate manual, astfel încât fiecare piesă este unică. Există un imprimeu distinctiv FTSHP pe față, realizat cu cerneală de înaltă densitate. Un mesaj pe spate vă spune apoi cât de des să purtați tricoul. Eticheta țesută cusută în diagonală de pe spate este semnătura noastră. Se potrivește perfect la mărime.
Acest hanorac te va face să te simți ca și cum ai fi înfășurat într-un nor. Am folosit, de asemenea, cel mai fin bumbac French Terry de 550 g/m2. Pentru o senzație și mai bună, hanoracul este spălat cu enzime. Partea din față prezintă un imprimeu distinctiv FTSHP cu cerneluri de înaltă densitate. Un mesaj de pe spate vă spune apoi cât de des să purtați hanoracul. Eticheta țesută cusută în diagonală pe spatele mânecii este semnătura noastră. Se potrivește perfect la mărime.
Ei bine, acest guler crewneck îți va da sentimentul de a fi îmbrățișat. Am folosit, de asemenea, cel mai fin bumbac franțuzesc terry cu o greutate mare de 550 g/m2. Pentru o senzație și mai bună, gulerul crewneck este spălat cu enzime. Există un imprimeu distinctiv FTSHP cu cerneală de înaltă densitate pe partea din față. Un mesaj pe spate vă spune apoi cât de des trebuie să purtați crewneck-ul. Eticheta țesută cusută în diagonală pe spatele mânecelor este semnătura noastră. Se potrivește perfect la mărime.
Pe străzile pline de viață din Tokyo, unde moda prosperă și individualitatea este celebrată, un nume a intrat în istoria vibrantă a îmbrăcămintei de stradă – Nigo. Născut Tamaoki Nagao în 1970, călătoria lui Nigo de la un pasionat de modă inspirat de revista Popeye la fondatorul emblematicului A Bathing Ape (Bape) și director artistic al Kenzo este de-a dreptul legendară. Haideți să ne scufundăm în povestea plină de culoare a vieții și carierei lui Nigo și a fenomenului cultural pe care l-a dezlănțuit în lume.
Primele zile și inspirația
Fascinația lui Nigo pentru modă a înflorit în anii ’80, fiind provocată de descoperirea stilului american al anilor ’50 în Japonia. Mutarea sa la Tokyo, la 18 ani, pentru a studia editorial la Colegiul de modă Bunka, a marcat începutul călătoriei sale. Influențat de reviste precum Takarajima și de gusturile eclectice ale unor creatori de gust precum Hiroshi Fujiwara, perspectiva unică a lui Nigo a început să prindă contur. Și anume rubrica dedicată modei din revista Takarajima, numită Last Orgy, scrisă de nimeni altul decât Hiroshi Fujiwara însuși. (Găsiți mai multe despre Hiroshi în blogul nostru mai vechi aici)
Revista Popeye și Ultima Orgie 2
Nigo a intrat în lumea modei în calitate de scriitor și stilist pentru Popeye Magazine, unde a realizat o rubrică numită Last Orgy 2, un omagiu adus operei lui Fujiwara. În această perioadă, a creat o legătură cu Jun Takahashi și Hiroshi Fujiwara, punând bazele viitoarelor sale aventuri.
Originea numelui „Nigo”
În timp ce tânărul Tamaoki Nagao intra în lumea modei, inspirându-se din Takarajima și din revista Popeye, Jun Takahashi i-a prezentat modelul său Hiroshi Fujiwara. Pe măsură ce relația celor 2 creativi s-a consolidat, oamenii din jurul lor au început să observe că seamănă. Prin urmare, lui Tamaoki i-a fost atribuită porecla „Nigo”, ceea ce înseamnă al doilea. Nigo a acceptat porecla cu grație, deoarece îl vedea pe Hiroshi ca fiind numărul unu.
Magazin Nowhere
În 1993, Nigo și Jun Takahashi au făcut un pas îndrăzneț, deschizând prima lor afacere împreună – magazinul Nowhere din Urahara, cunoscut și sub numele de Harajuku ascuns. Jumătate din magazin a prezentat marca Undercover a lui Takahashi, în timp ce cealaltă jumătate a prezentat selecția atent curatoriată de Nigo, inclusiv piese iconice precum adidas Superstar. Totuși, această colaborare s-a confruntat cu provocări, deoarece selecțiile lui Nigo au avut dificultăți în a găsi o piață.
NaștereaA Bathing Ape
Inspirat de filmul „Planeta maimuțelor”, Nigo, împreună cu designerul grafic SK8THING, a dat naștere la A Bathing Ape. Numele în sine face aluzie la o expresie populară japoneză: „O maimuță care face baie în apă călduță”, care descrie excesul de indulgență în societate. Primii ani ai brandului au fost marcați de producția de tricouri distribuite printr-o strategie de marketing unică – jumătate vândute și jumătate oferite prietenilor, creând un hype exclusivist în jurul brandului.
Urmași de cult și recunoaștere globală
A Bathing Ape a câștigat o tracțiune semnificativă, devenind un fenomen cultural în Harajuku. La un moment dat, la mijlocul anilor ’90, jumătate din tinerii din Harajuku purtau cap de maimuță, iar cealaltă jumătate aștepta la o coadă masivă pentru a-și lua unul. Colaborările cu branduri și artiști importanți precum Pepsi și Futura au propulsat Bape pe scena globală. Până la sfârșitul anilor ’90, Bape a deschis șase magazine în toată Japonia, consolidându-și statutul în domeniul streetwear.
Evoluția și colaborările Bape
Nigo a continuat să împingă limitele cu Bape Sta, o versiune unică a Nike Air Force 1. Swoosh a fost înlocuit cu o stea și o lumină zapping. „Air” a fost înlocuit cu „Bape” și „Ape”. Mai târziu, Nigo a introdus colaborări cu artiști influenți precum Kanye West și Kaws, ridicând astfel adidașii la rang de obiecte de colecție, stabilind tendințe care vor domina industria în viitor.
Brandul a devenit iconic prin logo-ul cu cap de maimuță și hanoracele colorate. Prețul mai piperat a demonstrat că piesele de streetwear pot fi privite ca un produs de lux. Acesta a fost unul dintre primele momente în care îmbrăcămintea de stradă s-a infiltrat pe podiumurile de modă înaltă, un lucru pe care îl vedem atât de mult în prezent, dar care nu era obișnuit pe atunci.
Pharrell & BBC Icecream
Cultura americană și Ametora îi servesc lui Nigo drept sursă de inspirație pe tot parcursul vieții. La începutul anului 2000, a devenit un mare fan al lui Pharrell Williams. În această perioadă a început să primească bijuterii personalizate de la Jacob „The Jeweler”, aceeași persoană care făcea piese personalizate de la Pharrell. Întrucât Nigo cerea aceleași piese pe care le primea Pharrell, Jacob a decis să îi prezinte pe cei doi – ceea ce a dus la începutul unuia dintre cele mai creative parteneriate din istoria îmbrăcămintei de stradă.
În timp ce Pharrell se afla în vizită la Tokyo pentru a petrece timpul cu Nigo și SK8thing, a menționat că i-ar plăcea să își creeze propriul brand, ceea ce a dus la înființarea BBC/Icecream în 2003. Inspirându-se puternic din Bape și mergând pe valul de imprimeuri puternice și culori vii, brandul a ajuns în curând în vârful industriei.
Aventură în lux
În 2005, Nigo a prezentat fuziunea dintre îmbrăcămintea de stradă și moda de lux prin deschiderea primului magazin Bape în Soho, New York. Magazinul a demonstrat că magazinele de îmbrăcăminte de stradă pot oferi o experiență de lux – unde fiecare piesă era expusă ca o piesă de artă.
Cu mult înainte ca Virgil Abloh să inițieze colaborarea dintre Nigo și Louis Vuitton, sau înainte ca Kenzo să-l angajeze pe Nigo ca director de creație. Relația designerului cu LV era înfloritoare, deoarece, împreună cu Pharrell, a fost invitat de Marc Jacobs să creeze o linie de ochelari în 2004. Numiți „Millionaire”, ochelarii de soare au devenit una dintre cele mai râvnite piese de ochelari de vedere la vremea respectivă. Ochelarii de soare au fost atât de iconici încât Virgil a decis să îi aducă un omagiu lui Nigo cu prima sa colecție pentru LV în 2019, lansând o nouă iterație – 1.1. Millionaire Sunglasses.
Ieșirea de la Bape și lansarea Human Made
După 17 ani de succes incredibil, A Bathing Ape a început să piardă din avânt și s-a confruntat cu dificultăți financiare. În acest moment, Nigo a decis să se retragă din rolul de lider și a vândut 90% din acțiunile Bape către retailerul I.T. Company Ltd. din Hong Kong pentru 2,8 milioane de dolari.
Povestea nu este, însă, nici pe departe încheiată. Nimeni nu poate rămâne tânăr la nesfârșit și, în cele din urmă, te maturizezi de la a mai proiecta hanorace colorate și imprimeuri îndrăznețe. Același lucru s-a întâmplat și cu Nigo. Pe măsură ce designerul a devenit mai matur și stilul său s-a schimbat, fiind interesat mai mult de piese mature, cu accent principal pe măiestrie. Această schimbare a dus la lansarea Human Made – un alt capitol din călătoria creativă a lui Nigos. Numele mărcii a fost inspirat de evoluția maimuței în om.
Ridicarea liniei Uniqlo UT prin intermediul unei lentile creative
După epoca post-Bape, Nigo și influența sa s-au extins la Uniqlo UT, unde a devenit primul director de creație. Primele tricouri Uniqlo UT pe care Nigo le-a lansat au introdus un nou model de tricou denumit „The New Model T” și au inclus o serie de colaborări cu Star Wars, Line Friends, Peanuts și multe altele. „A fost vorba despre raza de acțiune globală a companiei, a spus Nigo. Nigo și-a folosit influența pentru a aduce artiști emblematici care să colaboreze cu divizia Uniqlo UQ. Printre numele acestora se numără Jun Takahashi și Pharrell. Cea mai mare colaborare pentru Uniqlo a venit atunci cu artistul Kaws. Toate colaborările unice au subliniat încă o dată lentilele creative ale artiștilor și au ridicat Uniqlo la nivelul global pe care îl cunoaștem astăzi.
Colaborare cu Louis Vuitton și Kenzo
Pe măsură ce Nigo și-a continuat călătoria creativă, s-a împrietenit cu regretatul Virgil Ablog, cu care a format o relație de muncă puternică. Aceasta a dus la o nouă colaborare între Nigo și Louis Vuitton. Anunțată în 2019, colaborarea a constat în 2 colecții, în care Nigo a împrumutat casei de lux obiectivul său creativ.
Designerul japonez și-a făcut simțită prezența prin utilizarea unor motive precum rațe, inimi și tigri, care apar în mod obișnuit în ofertele sale Human Made, făcând în același timp un semn cu capul la Savile Row din Marea Britanie și la epoca mod în acest proces. Alte schimbări au inclus noi interpretări ale imprimeurilor iconice Damier și monograme LV prin utilizarea de panouri picurătoare care apar în piesele din denim și în articolele din piele, care nu au putut fi evitate, dar care au fost legate de munca anterioară a lui Nigo cu BBC ICECREAM.
După zeci de ani de modelare a luxului modern așa cum îl cunoaștem prin intermediul întreprinderilor sale precum Bape, BBC ICECREAM și Human Made, Nigo a fost anunțat ca noul director artistic al casei de modă de lux franceze Kenzo pe 20 septembrie 2021.
Nigo a anunțat noua numire pe Instagram-ul său, spunând că Moștenirea spiritului meșteșugăresc al lui Kenzo san pentru a crea un nou KENZO este cea mai mare provocare a carierei sale de 30 de ani, dar, împreună cu echipa, intenționează să se dedice acesteia.
Călătoria lui Nigo, de la un jurnalist de modă aspirant la o forță de pionierat în moda de stradă și de lux, este o dovadă a măiestriei sale vizionare. Pe măsură ce continuă să modeleze industria cu creativitatea, colaborările și rolurile sale de lider, Nigo rămâne o figură influentă al cărei impact asupra modei moderne este atât profund, cât și etern.
La Footshop, suntem foarte încântați să putem purta cea mai importantă contribuție a lui Nigo la streetwear: A Bathing Ape. Icoanele hanorace cu glugă cu cap de rechin, tricourile cu cap de maimuță și adidașii Bape Sta vor fi disponibile în curând la Footshop. Rămâneți pe fază.
Cireașa de pe tort: Uitați-vă la incredibila colecție de obiecte din cultura pop a lui Nigo.
Cu siguranță ai în garderobă un hanorac care ține minte tot, iar iubita/prietenul/prietenul/mama/câinele sau oricine altcineva te-a rugat de o mie de ori să îl arunci în sfârșit la gunoi? Dar tu nu vrei să scapi de el nici pentru un milion de dolari, pentru că este tricoul tău preferat, care are o valoare sentimentală pentru tine și este atât de uzat încât este de fapt cel mai confortabil și cel mai bun lucru din dulapul tău. Colecția noastră Everydaydrop este exact asta.
Am creat o colecție care include tricouri, tricouri cu guler, hanorace cu glugă, pantaloni de trening, șepci, căciuli, fulare și pălării pentru uzură de zi cu zi. Articole esențiale la care poți ajunge în fiecare zi. Pentru că se vor potrivi perfect în ținuta ta în fiecare zi. Am petrecut luni de zile ajustând fiecare piesă de la Everyday drop până la perfecțiune, bricolând fiecare detaliu, cum ar fi peticele metalice 3D cu literele FS sau etichetele intenționat strâmbe cusute. Materialul este cel mai bun pe care îl puteți găsi pe piață. Greutate mare, spălări personalizate și culori spălate. Pur și simplu tricoul/creionul/pantalonii de trening perfecți care vor deveni piesa ta preferată din garderoba ta.
Doriți să aflați mai multe? Vino să descoperi Footshop-ul nostru Everyday drop cu noi!
Colecția include tricouri, hanorace, hanorace cu glugă, pantaloni de trening, șepci și căciuli.
Materialul tricoului este atât de moale încât îți va plăcea la nebunie. Bumbacul premium de 250gsm este spălat cu acid pentru o culoare decolorată perfectă. Fiecare tricou este spălat separat, așa că fiecare arată puțin diferit și este complet unic. Te lăsăm să descoperi micile detalii țesute și metalice atunci când vei îmbrăca tricoul pentru prima dată.
Am avut hanorace cu glugă făcute din bumbac premium de 550 gsm – asta e ceva greu! Un hanorac super greu pe care îl vei aprecia în toate lunile mai reci, pentru că nici măcar nu trebuie să arunci o jachetă peste el. Are o croială supradimensionată, așa că, dacă de obicei porți o mărime L, ia aceeași mărime cu tricoul nostru și te vei simți cu atât mai confortabil în el.
Gulerul crewneck este probabil articolul nostru preferat din întreaga colecție. Un hanorac versatil pe care îl puteți purta în fiecare zi în nenumărate variante. La fel ca și hanoracele cu glugă, puloverele crewneck sunt fabricate din bumbac de 550 g/m2 și au o croială confortabilă de tip boxy.
De asemenea, puteți asorta ambele hanorace cu pantaloni de trening pentru un set confortabil complet. Aceeași greutate, același bumbac terry franțuzesc confortabil și unisex, pentru că singurul sex de care ar trebui să îți pese este cel pe care îl vei avea în seara asta.
Am făcut căciulile în aceleași culori de spălare ca și hainele și există ceva pentru toată lumea. Dacă vă plac pălăriile, veți purta zilnic boneta noastră Everyday drop dadcap. Unii oameni preferă o pălărie, ca Yung Lean, așa că o avem și pe aceea în trei culori. Dar este iarnă, așa că avem beanies în cât mai multe culori. Oh, și în loc de acrilic non-termic, am ales bumbacul pentru un plus de căldură în caz de frig.
Am făcut totul cu adevărat cu „Everyday drop”. Ne-am îngrijit de fiecare detaliu. Lacrimi, sânge și sudoare au fost implicate. Este totul sau nimic.
Footshop Everyday drop este acum disponibil online, pe aplicația mobilă și în toate magazinele.
În lumea adidașilor, puține modele pot pretinde că au farmecul și impactul cultural al adidas Gazelle. Născută în anii 1960 ca pantof de antrenament, călătoria sa de pe piste pe străzi a fost de-a dreptul legendară. Această siluetă iconică a trecut fără probleme prin diverse epoci, devenind un simbol al modei, al exprimării de sine și al fuziunii culturilor.
Dar dincolo de silueta sa iconică se află o poveste mai profundă – o poveste care se împletește perfect cu o subcultură contemporană în care moda se îmbină armonios cu ritmurile muzicii multigen. Pe străzile pline de viață și între zidurile studiourilor creative, acești deschizători de drumuri moderni converg, țesând o tapiserie de stil, creativitate și pasiune. Trupa cehă de alt-rock .themayrevolution ocupă scena centrală, fiind principalul protagonist al campaniei. La fel ca Gazelle însăși, ei întruchipează autenticitatea, îndrăzneala și un spirit creativ unic.
Acesta nu este doar un adidas; este o punte culturală care leagă ritmurile vibrante ale muzicii, peisajul în continuă evoluție al modei și stilul de viață vibrant al celor care îl poartă. Se integrează perfect în țesătura vieții de zi cu zi, devenind un simbol al individualității și al expresiei colective.
Modelul adidas Gazelle transcende simpla încălțăminte; este un mijloc cultural care celebrează diversitatea, creativitatea și fuziunea dintre muzică, modă și stil de viață.
Mergeți la Footshop și alăturați-vă nouă pentru a îmbrățișa acest adidaș iconic, unde stilul întâlnește sunetul, iar individualitatea înflorește în cadrul tapiseriei vibrante a culturii contemporane.
Am stabilit un parteneriat cu Klarna, care vă va oferi mai mult timp pentru a plăti. Pentru același preț, acum puteți obține adidași și îmbrăcăminte de la Footshop și puteți împărți plata în trei părți. În acest articol, vom explica avantajele individuale ale acestei noi dimensiuni a cumpărăturilor și ce lucruri pozitive vă poate aduce în mod specific.
În primul rând, să vorbim pe scurt despre Klarna, o companie care intră oficial pe piața românească anul acesta, iar Footshop este unul dintre principalii lor parteneri. Cea mai mare companie europeană de tehnologie financiară vine din Suedia și, după 18 ani de la înființare, aduce și în România oportunitatea de a face cumpărături mai inteligente. Cu Klarna, pe lângă avantajele și instrumentele de organizare oferite de aplicația lor, puteți împărți achiziția în trei plăți. Fără dobândă, simplu și imediat cu Klarna. Cu toate acestea, trebuie să vă informăm că plata Klarna nu se aplică la ridicarea personală la depozit sau magazin. Dar dacă alegeți să vă fie livrată comanda la domiciliu sau la un oficiu poștal, sau dacă selectați orice altă metodă, este fără probleme.
DE CE SĂ FOLOSIȚI KLARNA?
Vă puteți împărți achiziția în trei rate.
Aveți la dispoziție trei luni pentru a plăti.
Nu plătiți nimic în plus.
Serviciu clienți excelent.
Aplicația gratuită Klarna.
Toate plățile tale într-un singur loc.
Cumpărăturile sunt o bucurie cu Klarna.
Cum anume funcționează? Să spunem că faceți cumpărături pe Footshop și sunteți interesat/ă de niște adidași. Doriți să îi cumpărați și să evitați dezamăgirea că nu mai sunt disponibili în mărimea dumneavoastră, dar considerați că ar fi mai avantajos să plătiți mai târziu. Cu Klarna, puteți pur și simplu să vă împărțiți plata în trei părți. În plus, nu trebuie să vă faceți griji că ați uitat să efectuați plata. Klarna vă va trimite un memento cu privire la viitoarea dată scadentă, astfel încât să trimiteți întotdeauna suma respectivă la timp.
Aproape că se pune întrebarea: unde este capcana? Care este șmecheria? Sincer, nu există. Nu există interes, nu există nicio șmecherie. Doar Klarna.
SFAT: PENTRU CE SĂ FOLOSIȚI KLARNA?
Pregătirile pentru cel mai cald sezon al anului sunt în plină desfășurare. Explorați noutățile verii la Footshop, unde, pe lângă adidași, veți găsi o mulțime de colecții de îmbrăcăminte atât pentru aventurile în aer liber, cât și pentru atmosfera de vară în oraș.
Vremea culorilor, a florilor și a liniștii primăvăratice a trecut. Vara începe, iar vara trebuie să ardă. Asta înseamnă un singur lucru – Footshop se umple deja cu noile colecții de vară, care, ca și vara, sunt definiția cuvântului HOT. Explorați noile colecții de vară de la Footshop și descoperă-ți focul. Vara trebuie să ardă!
Vremea culorilor, a florilor și a liniștii primăvăratice s-a încheiat. Începe vara, iar vara trebuie să ardă. Asta înseamnă un singur lucru – Footshop se umple deja cu noile colecții de vară, care, ca și vara, sunt definiția cuvântului HOT. Anul acesta am decis să nu ne temem de căldura verii, dimpotrivă, o vom îmbrățișa cu stoicism și cu tot ce ne aduce. Acest lucru include festivaluri precum legendarul Burning Man – îndrăzneala, sălbăticia și stilul unic au fost sursa noastră de inspirație. Explorează noile colecții de vară de la Footshop și descoperă-ți focul. Summer must burn!
În afară de selecțiile noastre unice de produse, editorialul realizat de Kuba Zeman pe obiectivul său ignifugat vă va da o idee despre cum arată exact cum arde vara.
După o scurtă pauză, readucem seria On Feet pe blogul Footshop, unde veți găsi cei mai buni adidași ai săptămânii trecute fotografiați așa cum se potrivesc în lumea reală, pe străzile unui oraș mare. Siluetele de baschet de la New Balance domină în acest sezon, dar nu trebuie să ratați noutatea din era spațială de la Nike sau (ca întotdeauna) unul dintre cele mai bune rapoarte preț/performanță/stil de la Karhu. Așadar, verificați-le și alegeți-le pe cele pe care le veți trage în picioare.
New Balance 550
Puțini adidași au făcut atâta vâlvă în lumea adidașilor precum New Balance 550, care se întorc. Merită menționat faptul că hype-ul lor a fost ajutat în mare măsură de o colaborare de mare succes cu Aimé Leon Dore, iar această siluetă de baschet joasă încă se află pe val și în ziua de azi. Nu este vorba doar de culori, în care marca americană este un trendsetter total, ci și de estetica retro în general și de confort – pot confirma din mai multe surse, inclusiv din partea mea, că modelul 550 se va adapta cu plăcere la piciorul tău, lucru pe care îl vei ști în prima săptămână de purtare. Alegeți dintr-o varietate de materiale și culori pe Footshop.
După ce am început deja cu modelul 550, nu pot continua decât cu fratele lor mai mare, New Balance 650. Acești adidași au un aspect ceva mai baschetbalistic – dacă chiar plănuiești să domini cu ei spațiul dintre cele două coșuri, atunci aceasta este cu siguranță o alegere mai bună – și aduc, de asemenea, toate aspectele pozitive în ceea ce privește confortul. Se apropie vara și, în opinia mea, nu vei găsi mulți adidași care să se potrivească mai bine cu pantalonii scurți decât New Balance 650. Iar dacă vrei să ai un stil de zile mari cu riscul de a-ți transpira puțin picioarele, aceștia sunt pantofii potriviți pentru tine.
Acum, am de gând să le mulțumesc în special doamnelor, pentru că cele mai bune dintre noile Nike Air Max 95 sunt doar pentru ele și pentru domnii cu o mărime mai mică (poate voi plânge în acest caz). Partea superioară argintie asemănătoare unui costum spațial care va reflecta razele soarelui și va face bling bling pe toți trecătorii este una dintre cele mai strălucite caracteristici ale acestei perechi pentru mine. Spun una dintre cele mai strălucite intenționat, deoarece primul loc îl ocupă sistemul pull-on în loc de șireturi, care conferă modelului ninety-fives acel vibe outdoor care domină în prezent tendințele din lumea sneakerilor. Pe scurt, un hibrid excelent care nu ar trebui să lipsească din dulapul tău de pantofi
Nu doar calul negru al Footshop, ci, practic, la scară globală, acesta este simbolul finlandez Karhu. Un brand pe care nu îl cumperi pentru a flexa, ci pentru că vrei să arăți bine, și activ, și mai ales din cauza calității. Karhu nu se va rupe ușor și îți va ține laolaltă întreaga ținută, pe lângă ea însăși. Pentru că, așa cum îmi place să spun despre acest brand, cine poartă Karhu arată întotdeauna bine. Și acesta este cel puțin un motiv pentru a explora livrarea de primăvară a acestui clasic finlandez.
Odată cu despărțirea de ultimele colecții de iarnă, am trecut deja cu totul la moda anului 2023. Primele early birds ale hainelor create pentru acest an sunt deja online și nu doar din ele, ci și din previziunile revistelor de modă, culorile anului 2023 sunt clar vizibile. Nu aș numi-o o tendință. Următoarele culori creează o categorie separată pentru acest cuvânt. Ele îi sunt superioare. Le voi prezenta acum și voi explica de ce.
Pentru început, o mică discuție despre sensul însuși al cuvântului tendință. Nu este cea mai populară culoare de pe străzi. Este negru de ani de zile, dar nu îl veți vedea pe această listă. Culorile pe care urmează să vi le prezint sunt la un cu totul alt nivel. Selecția lor este rezultatul mai multor circumstanțe – cele mai discutate subiecte globale ale momentului, starea de spirit a societății, evenimentele culturale care au avut loc, cele mai frecvente culori din feed-urile Instagram și emoțiile pe care vrem să le radiem în 2023.
Dacă ar fi să vorbesc în general, cele mai populare culori surprind modul în care oamenii vor să apară. Modul în care vor să apară se bazează, printre altele, pe ceea ce lipsește în viața lor pe termen lung. Și pentru că lumea modei este încă influențată de peripeția covidiei, care a implicat o interdicție de călătorie și mult mai puține aventuri în aer liber, oamenii încă se confruntă cu un deficit de natură. Acestea compensează acest lucru nu numai prin estetica exterioară tot mai populară, ci și prin culoare, care este foarte puțin prezentă în viața de oraș. Uniformitatea generală în ceea ce se face și nu se face a făcut ca viețile noastre diverse să nu mai fie niciodată la fel de asemănătoare în general ca în timpul celor doi ani de pandemie. Acest lucru deschide ușa pentru culori mai sălbatice și o dorință mai mare de a ieși în evidență. Acum, în cele din urmă, să aruncăm o privire asupra modului în care acest lucru s-a reflectat în cele mai populare culori din prezent.
VERDE
Păduri dense și pajiști nesfârșite. Nicio culoare nu este mai „naturală” decât verdele – nu mă refer la toate nuanțele de verde, nu căutați neon în această selecție. Este vorba despre verdele închis al molidelor care acoperă crestele munților și văile din jur. Verdele reflectă locurile în care ne simțim în pace. Este culoarea sustenabilității, a prudenței, a aventurii și a armoniei cu mediul înconjurător. Sună puțin ezoteric, dar este suficient să explorați colecțiile verzi de pe Footshop și veți înțelege că efectul acestei culori este pur rațional.
O să urmez imediat verdele cu o culoare care este, de asemenea, legată de natură. Dar într-un mod ușor diferit. Buștenii groși, dealurile accidentate sau chiar dunele de nisip sunt un simbol al unui teren mai dificil care poate fi abordat destul de ușor cu o mentalitate potrivită. Această mentalitate este maro. Cea mai populară culoare a miezului de gorun, a adidașilor pentru activități în aer liber și a vieții care definește depășirea obstacolelor, oricare ar fi ele.
Cerul, marea, dar și o certitudine. Probabil că cel mai mult mi-a lipsit albastrul pe adidași și în colecțiile de îmbrăcăminte din ultimii ani. Dar acum a revenit în cele mai frumoase nuanțe ale sale. Alături de deschiderea sa nesfârșită către noi senzații, este, în mod paradoxal, un simbol al stabilității și al faptului că poți avea încredere în judecata ta. Așadar, evitați ezitarea și purtați certitudinea.
În sfârșit, am cel mai tare lucru pentru tine. Am vorbit despre ieșirea din rând la început, iar magenta vă va oferi acest lucru. Numai aceasta este de departe cea mai mare candidată la culoarea anului dintre toate cele menționate, după cum va confirma tastarea cuvintelor cheie relevante într-o casetă de căutare. Magenta este culoarea energiei – nu a unei răbufniri incontrolabile, ci a energiei concentrate pe un scop specific. Iar dacă vă înconjurați de ea, veți fi mult mai aproape de acel obiectiv.
Și, în final, trebuie să vă dau un sfat grozav. Există și un articol pe blogul Footshop despre cum să amesteci culorile în mod corect – așa că lasă-te inspirat și devino un simbol unic al străzii tale.
Primăvara este sezonul în care poți purta orice. Depinde de prognoză, dar acesta este sezonul în care trebuie să ai o garderobă cât mai diversă, astfel încât să fii pregătit pentru orice. Mai presus de toate, nu ar trebui să îi lipsească aceste șase articole esențiale de primăvară, care înfloresc precum florile după prima ploaie de primăvară la Footshop. Așa că sper că vei alege din ele pentru a-ți îmbogăți primăvară.
PANTALONI CARGO NU DOAR PENTRU MUNCĂ
Orice palat trebuie să se sprijine pe o fundație solidă. Această stabilitate va fi asigurată în primăvară de pantalonii cargo – pantaloni multifuncționali, care au simplificat munca artizanilor calificați manual și care, treptat, datorită fiabilității și esteticii lor unice, și-au găsit drumul în garderobele pasionaților de modă complet necalificați manual, care este cazul meu. Avantajul pantalonilor cargo constă în numărul mare de buzunare, care vă țin sub observație triumviratul format din telefon mobil, portofel și chei, și încă mai au loc pentru orice altceva, ceea ce înseamnă că vă puteți lăsa rucsacul întins în colțul holului. Principalul lucru, însă, este că arată grozav, iar pe Footshop îi găsești într-o gamă largă (și restrânsă) de croieli de la branduri precum Nike, Carhartt WIP, Dickies, Columbia și aș putea continua așa mult timp după ce pantalonii cargo și-au epuizat lista extrem de lungă de caracteristici.
TRICOURI BASIC ȘI HANORACE CU GLUGĂ DE LA CARHARTT WIP
Basic, dar nu de bază. Evoluția rolului Carhartt WIP în industria modei are multe intersecții cu pantalonii cargo menționați mai sus. Dar, mai ales în această primăvară, te poți descurca doar cu câteva tricouri și hanorace de la această divizie de modă a legendarului brand de îmbrăcăminte de lucru. Câteva piese și mult mai multe combinații de culori despre care știi deja că vor merge bine împreună. În plus, într-o calitate care provine dintr-un mediu plin de scântei și rumeguș. Descoperă magia unei ținute simple Carhartt WIP, într-o croială care te va face să-ți regândești părerea despre restul tricourilor din sertarul tău.
…asta dacă nu aveți deja unul. Această febră a cuprins atât feed-urile de pe Instagram, cât și întregul nostru birou. Dar, în loc de transpirație și căldură, aduce prospețime, confort și o estetică frumoasă în aer liber, care înfruntă cu mândrie terenurile dificile. Vorbim în special despre modelele XT-4 și XT-6, care aduc o bucată din conexiunea om-natură în ținutele aventurierilor urbani care își trăiesc tradiționalul weekend în aer liber și în timpul săptămânii, cu fiecare pas pe străzi. Esența ținutelor gorp-core și un simbol al tuturor celor care vor să trăiască o tendință mai îndepărtată de munți și păduri decât cea mai mainstream, așteaptă să fie purtată pentru prima dată. Iar mie nu-mi rămâne decât să vă transmit informația minunată că acum aveți o șansă mare pentru o selecție largă.
O HAINĂ CARE TE VA SCOATE ÎN EVIDENȚĂ ÎNTR-O SEARĂ DE VINERI
Nu cred că cineva vrea să ajungă la evenimentul de vineri cu sentimentul că se află într-un labirint de oglinzi, în care, privind în toate direcțiile, te vezi pe tine însuți, doar că în dimensiuni diferite. Din fericire, Footshop are un segment imens de colecții premium unice de la cele mai bune case de modă din lume și de la designeri renumiți. Veți găsi, de exemplu, brandul danez al anului 2022 Han Kjøbenhavn, o fuziune între maturitatea tehnologică a adidas și minimalismul premium japonez sub forma Y-3, sau un studiu cultural și social sub forma colecțiilor Heron Preston. Desigur, există mult mai multe branduri și trebuie să vă avertizez că veți găsi multe piese unice la vânzare. De ce aveți nevoie de ele? Pentru că una dintre aceste piese vă poate însoți cu încredere timp de un deceniu, când va fi încă atemporală și într-o formă de viață. La fel ca tine.
O singură ținută care să le domine pe toate… condițiile. Așa cum am menționat astăzi (o spun peste tot, tot timpul), estetica outdoor este trendul numărul unu absolut. Dar nu se oprește doar la a putea etala Gore-Tex impermeabil într-un birou cu aer condiționat. Ceea ce este important este frumusețea de a trăi în cojocul tău ruginit atât pe bulevardele largi ale orașului, cât și pe trecătorile neiertătoare de munte. La urma urmei, a exista în ceea ce te face să te simți cel mai bine și îți evocă cele mai bune sentimente nu ar trebui să fie definit atât de mult de mediu – tu devii în primul rând definiția mediului, este doar o chestiune de mentalitate. Tradusă în streetwear, această filozofie înseamnă Gramicci, The North Face, Salomon sau divizia outdoor a legendei Nike ACG din Oregon. Explorați ce e mai bun din ambele lumi și scufundați-vă într-o ținută multifuncțională.
Nu doar o asigurare atunci când se întâmplă să fie vânt, ci mai ales o asigurare de stil. Ce vreau să spun cu asta? Este o chestiune pur emoțională, dar simt că, de fiecare dată când o vestă face parte dintr-o ținută de stradă, aceasta duce totul la un alt nivel. Pe deoparte, îți vei dezvălui stratul de bază, care este potențialul perfect pentru a încorpora mai multă culoare, dar care servește și ca o alternativă elegantă la un bagaj mai mic, pe care nu va trebui să îl mai cari de acum încolo. Pur și simplu pui portofelul în vesta, desfaci vesta și plutești prin oraș. Pur și simplu zburați!
Primăvara este în plină desfășurare la Footshop. Continuați să citiți pentru un articol despre cei mai buni adidași pentru primăvara 2023.
Care sunt cei mai buni adidași pentru această primăvară? Pe de o parte, se pare că până și răspunsul la celebrul „a fi sau a nu fi” poate fi mai ușor de găsit – pe de altă parte, am pentru tine 11 modele care îți vor face căutarea mult mai ușoară. Bazându-mă pe tendințe, pe cele mai des întâlnite subiecte din revistele de modă, pe estetica care domină social media și un pic din opinia mea personală, îți aduc o listă cu cei mai buni adidași pe care să-i porți primăvara și să nu trebuiască să-i dai jos până la începutul iernii viitoare.
Primăvara este complicată în acest caz. Uneori pare o toamnă ploioasă, alteori pare aproape ca în mijlocul verii. Nu este ușorsă găsești adidași perfecți pentru toate condițiile și potriviți pentru o varietate de activități, din punct de vedere al oportunităților pe care le aduce sezonul înflorit. Dar nu ai cum să dai greș cu această selecție. Am inclus diferite mărci precum Nike, adidas, Asics sau New Balance, diferite înălțimi, materiale și tipuri de tehnologie de amortizare. Am încercat să las deoparte esențiale nemuritoare precum Nike Air Force, Nike Dunk, adidas Superstar sau Vans Old Skool – haideți să adăugăm o notă de unicitate la selecția de adidași de primăvară de pe Footshop, care să se potrivească nu doar cu stilul tău vestimentar preferat, ci și cu spiritul tău. Dar gata cu vorbele, acum să explorăm cei mai buni pantofi pentru primăvară:
NIKE TERMINATOR HIGH
Simbolul din Oregon readuce silueta Terminator după mulți ani, prezentând starul în lume în 1985, în piele la fel de fină ca și panourile din spatele terenurilor de baschet din colegii, unde cele mai mari talente ale vremii marcau în ele. Aceasta este alternativa perfectă la Air Forces sau Dunks înalte, făcându-te să ieși în evidență față de majoritatea cu un stil retro modern și combinații de culori care vor să fie văzute. Explorează diferitele variante de culori ale Nike Terminator High pe Footshop și vezi potențialul lor în domeniul stilului și al mișcării, finalizat cu o aruncare de trei puncte reușită.
Marca franceză Hoka One One One a redefinit lumea adidașilor de alergare. Sub forma modelului Clifton 8, aceștia aduc o nouă generație a pantofilor lor de alergare premiați, cu o spumă ușoară și energică, care își face simțite beneficiile la fiecare pas și la fiecare săritură ulterioară. Cel mai bun lucru este că te vei bucura de ai tăi chiar dacă nu ești un fan al alergării. De fapt, pantofii Hoka One One sunt tot mai des văzuți ca adidași de zi cu zi pe străzile orașelor. Și nu e de mirare – nu vrei decât să le simți confortul, mai ales în această versiune all-black, ușor de asortat cu orice, oferind ținutei tale o amprentă de eleganță susținută de confort. Pe scurt, adidași pentru primăvară care nu te vor dezamăgi.
O tradiție construită pe valorile mișcării, pe estetica japoneză minimalistă și pe conectarea unei minți sănătoase cu un corp sănătos. Aceasta este legenda sportivă Asics, care, mai ales în ultimii ani, a ajuns tot mai sus în topurile celor mai apreciați pantofi de către criticii de modă. Asics a continuat anul de succes 2022 cu o pereche de colaborări cu trei modele lansate în ianuarie. Mai întâi cu brandul francez A.P.C. și apoi cu marca coreeană Andersson Bell. Rezultatul sunt șase adidași frumoși care încorporează aproape toate culorile primăverii într-un look outdoor de care nu doar sneakerheads s-au îndrăgostit. Prinde una dintre multele variante de culori disponibile ale Asics Gel-Sonoma 15-50 la Footshop și îmbogățește-ți dulapul de pantofi cu ceea ce cred că este numărul unu din acest an din întreaga listă a celor mai buni adidași de primăvară.
O pernă umplută cu aer este în regulă, dar ce zici de un pat întreg ? Te simți ca pe un nor. Iar acesta este exact cazul siluetei Nike Air Max 97, pe care o găsești online la Footshop în 20 de variante de culori. Dintre cele mai de succes din punct de vedere istoric ale liniei de adidași Air Max, modelul 97 este cel care a făcut cea mai mare schimbare către o abordare futuristă a designului de pantofi atunci când a fost lansat, așa că nu doar datorită naturii sale atemporale rămâne o legendă vie mai bine de un sfert de secol mai târziu. Subliniați-vă ținuta techwear cu Nike Air Max 97 sau dați o șansă modelelor premium și purtați-i în mod casual la un interviu de angajare.
Voi începe cu un link către articolul meu de la începutul acestui an, când am scris despre motivul pentru care adidas se uită la un an 2023 plin de succes. Unul dintre motive a fost stabilirea direcției, care într-un singur flux a însemnat o întoarcere la siluetele clasice care au făcut din punct de vedere istoric cele trei dungi un nume. Și acesta este exact cazul cu adidas Samba. Nu numai că au fost îmbrățișate recent de celebrități care stabilesc tendințe, cum ar fi celebrul cuplu A$AP Rocky și Rihanna, dar au revenit și în dulapurile de pantofi ale tuturor celor care își doresc un adidaș simplu și elegant, care să se potrivească bine cu cele mai recente tendințe. Rezultatul, din păcate, este că fiecare stoc de adidas Samba în versiunea OG (foto) durează de obicei doar câteva zile. Așa că încearcă-ți norocul, iar dacă îi vezi pe Footshop, nu ezita.
Am scris recent despre Nike ACG Lowcate ca fiind cea mai subestimată siluetă outdoor. De ce? Pentru că este o fuziune excelentă de tehnologie funcțională, materiale durabile și estetica outdoor menționată anterior, ceea ce le face o alegere excelentă pentru orice aventurier urban. Pentru școală și muncă în timpul săptămânii, pentru o excursie în weekend. Adidașii all-in-one care vor merge confortabil pe un drum de pământ și vor urca alături de tine pe o pantă stâncoasă. În plus, avem o mulțime de variante de culori pe Footshop. Sunt sigur că vei alege dintre ele.
Subiectul adidași pentru primăvară și Salomon, nu este vorba doar despre modelul ACS Pro. Dacă aș putea să pun aici majoritatea modelelor brandului, precum XT-4, XT-6 sau XT-Quest 2, aș face-o, dar pentru că am vorbit despre ele tot timpul în ultimul an (sau ultimii ani), mă voi concentra pur și simplu pe ACS Pro. Acest model avansat din punct de vedere tehnic are o talpă excelentă, o parte superioară foarte respirabilă și o varietate fermecătoare de detalii sub forma unor inele argintii în D pe șireturi, un sistem special de șireturi sau o buclă dublă pentru cureaua de călcâi. Între timp, îmbracă aceste elemente de exterior într-o haină elegantă, cu detalii argintii, panouri strălucitoare și un aspect general care aproape că se risipește pe potecile noroioase din pădure. Dar nici acolo nu te vor dezamăgi.
La începutul lunii ianuarie, mi-am permis să public afirmația că Nike Zoom Vomero 5 va fi desemnată adidașul anului. Nike a descoperit exact factorul X în acest model old-school, care în ultimele luni a determinat mulți oameni să se strecoare în adidași noi de la mărci sportive rivale precum Asics și Salomon. Zoom Vomero 5 îmbină însă motive industriale frumoase care transpiră stilul de viață activ și maturitatea tehnologică a acestui design la toate capetele. Dar știu că, mai ales în cazul adidașilor, dragostea la prima vedere este adesea factorul decisiv. Așa că explorează celelalte variante de culori disponibile ale Nike Zoom Vomero 5 pe Footshop și descoperă paleta perfectă făcută nu doar pentru această primăvară, ci cel puțin pentru toți anii ’20 ai acestui secol. Pentru că nu vrei să riști să ratezi din greșeală noii tale adidași preferați.
Acesta a fost foarte greu. Alegerea celor mai bune modele New Balance actuale, atunci când fiecare nou model devine cel mai popular, este o problemă frumoasă de rezolvat, pe de o parte, dar apoi găsirea acelei perechi potrivite este și mai dificilă. De aceea, am ajuns să aleg un clasic absolut sub forma New Balance 990 V3. Este o piesă de bază de cea mai bună calitate din toate timpurile, plus că este un sneaker făcut manual, cu eticheta Made in USA sau Made in UK. Pe lângă acești V3, vei găsi o mulțime de alte versiuni pe web, alături de celelalte modele populare 2002R și de noul și fierbinte 1906. Primăvara este sezonul New Balance, așa că răsfață-te cu tot ce are Footshop mai bun de oferit de la această marcă.
Numărul unu este un simbol al cărui potențial a fost exploatat la maxim în cazul Nike Air Max 1 – atât din punct de vedere istoric, cât și în ceea ce privește lansările actuale. Modelul revoluționar, care s-a aflat la începutul celei mai de succes linii de produse de sneakers din istorie, continuă să ofere modele noi și proaspete chiar și după 40 de ani și este fericit să readucă în actualitate variante OG pentru a satisface nostalgicii. Acești adidași sunt modelul cel mai des întâlnit în dulapul meu de pantofi pentru primăvară, așa că explorează gama largă a acestei siluete legendare pe Footshop și vei vedea unde farmecul lor m-a captivat nu doar pe mine, ci și pe milioane de oameni din întreaga lume.
Dintre toate tehnologiile de amortizare care au fost vreodată în mâinile mele (și, de fapt, pe picioarele mele), Asics-GEL este preferatul meu. Nu numai că este cu adevărat funcțională, dar, din punct de vedere estetic, adaugă un element de lux adidașului pe care simți nevoia să îl strângi constant atunci când nu îl porți. Asics Gel-Kayano 14, în special, au această componentă unică din belșug. Mai mult, este în prezent cel mai în vogă sneaker din întreaga serie, datorită unei colaborări de succes la nivel global cu JJJound anul trecut și a prezenței acestui model la poate fiecare eveniment cultural relevant din ultimele luni. În această primăvară, vor fi modelul tău preferat pentru alergarea de zi cu zi prin oraș, datorită părții superioare foarte respirabile, dar și pentru întâlniri sociale relaxate – datorită a ceea ce sunt în prezent în lumea sneakerilor.
Așadar, aceștia au fost cei mai buni adidași pentru primăvara 2023. Sper că ți-a plăcut această selecție eclectică, care a mers parțial împotriva curentului principal. În final, desigur, trebuie să vă reamintesc că există sute, dacă nu mii, de alți pantofi de primăvară, care așteaptă doar să fie găsiți pe Footshop. Iar dacă această listă nu v-a atras, pun pariu că veți găsi deja acolo exact ceea ce căutați.